Uitje met vrienden

Hoi, ik weet dat hier al een aantal topics over zijn. Maar ik kon toch niet de juiste vinden.
Ik heb met mijn vriendengroep afgesproken dat we allemaal een voor een, een uitje organiseren. De kosten tussen de ¤10 en ¤30, als het meer is moet iedereen voor zich zelf bijleggen. Nu hebben we al gedaan: midgetgolven en bios. Ik wil iets doen in de kerstvakantie, maar ik weet nog niet wat.
Hebben jullie misschien ideeen/tips?

Uiteten. Vind ik altijd gezellig!
Bowlen.
Weekendje weg (aanbiedingen)
Zwembad. (Klinkt kinderachtig, maar kan echt wel leuk zijn.)
Naar een grote stad, waar ook nog wat te bezoeken is.

Niet echt een uitje, maar heel gezellig:
Kerst vieren met vrienden. Dus allemaal wat te eten maken wat met kerst te maken heeft. Of met z’n allen koken, ook grappig als iets mis gaat. Kleine cadeautjes kopen voor iedereen en herinneringen ophalen van wat jullie samen hebben meegemaakt. Glaasje wijn erbij. Is echt gezellig!

Lasergamen!!

Wat kost lasergamen per persoon?

schaatsen dan met ze alle een kerstmaal maken

verschilt, maar meestal iets van 16¤ ofzo.
is echt zooooo leuk :grinning:

Ja, idd! Het kost zo’n 16 euro per persoon.
PS:Als je toevallig in Rotterdam woont en een Rotterdampas hebt, mag je één keertje gratis!

Schaatsen ! als je het rond de kerstvakantie doet… ligt er toch meestal al wel ijs?
en anders : paintball ?

Wij gaan altijd poolen in ´t poolcafé.
Is superleuk, en meestal zijn we maar iets van 10 euro kwijt per persoon. (:

ik ga maandag wokken met mn vriendinnen, en dat is 16 euro exclusief de drankjes. (:

Aaaah dat heb ik gedaan!
Op die boot zeg maar!
Dat was echt zooo leuk. <3

schaatsen is inderdaad wel leuk, en daarna lekker warme chocolademelk drinken :grinning:.

Flowboarden bij Ducthwaterdreams, volgens mij is dat in zoetermeer ofzo. Heb ik 1 keer gedaan, echt zo vet! En superuniek. Het is wel duur, maar ze hebben altijd een actie volgens mij die je op kan zoeken waardoor je 2 voor de prijs van 1 kan en dan is het wel betaalbaar. Je hebt wel ongelofelijke spierpijn de volgende dag :slightly_smiling_face:

zoiets, en dat is dan meestal per kwartier, hè.