Uitje met gezin!

Hoi allemaal! Sinds ik samen ben gaan wonen met mijn vriend, zie ik mijn gezin en familie niet elke week meer. Nu leek het me leuk om een uitje te organiseren voor mijn vader, moeder, broer en mezelf! Ik vind het alleen echt heel lastig om iets te bedenken wat iedereen ook echt leuk vindt. Ik wil er wel echt een dagje weg van maken, dus niet enkel uit eten. Mijn broer is 21 en ik ben 18.

Hebben jullie leuke ideeën of tips? Reisafstand vinden we geen probleem, dus heel Nederland is in principe mogelijk :slightly_smiling_face:

Een dagje varen in Giethoorn (of ergens anders), een dierentuin, een pretpark of in een stad de toerist uithangen. Escaperooms of bowlen is ook leuk!

Thanks voor de tips! Aan een boottochtje zat ik zelf ook al te denken. Misschien over de grachten van Amsterdam o.i.d. Dierentuin en/of pretpark worden mijn ouders niet echt blij van haha. Escaperoom is ook een leuke, dankje!

Een escaperoom is idd heel leuk om te doen, en om daarna lekker met z’n allen te gaan uiteten!

In Amsterdam heb je ook leuke combitickets bijv. een rondvaart + een kijkje op de Lookout. You’re welcome!

En misschien ook leuk om eventjes te kijken op Social Deal of WowDeal (ligt eraan of WowDeal ook acties in de buurt heeft, weet niet zeker of dat heel Nederland is of alleen in het zuiden) op deze sites staan leuke deals en je kunt er ook nog eens veel geld mee besparen!

Thanks beide! Ga er naar kijken! :grin:

Je kunt ook op vakantieveiligen kijken op een dagje weg! Staan ook genoeg leuke ideeën op

Escaperoom inderdaad! Efteling blijft ook leuk. Je zou ook nog kunnen gaan klimmen of een segwaytour oid doen.

^ Thanks! Ja, mijn ouders wonen heel dicht aan de grens! Dus dat is best een goed idee! :slightly_smiling_face: