Uitje met friends?!

Hallo iedereen!
Sinds een paar weken is onze vriendinnengroep gesplitst over meerdere klassen en zien we elkaar niet super vaak.
Nou dacht ik… misschien is t wel leuk om een keer een uitje te doen met z’n allen om weer ff een keer met z’n allen lol te hebben.
Alleen dat mag natuurlijk niet te duur zijn…
We hebben laatst al een filmparty gehad dus dat is eigenlijk niet echt orgineel meer, dus dacht ik: misschien weten jullie nog iets leuks om met vriendinnen te doen…
Dus… weet je iets, zeg t ff! Tnx!
xx Merel

hhhmm. ik zoek ook inspi, zelfde probleem haha,

UPPdan maar voor dit topic:D

Middagje terrassen/picknicken/strand
Of een keer fonduen of gourmetten :slightly_smiling_face:

Je kan ook allemaal iets laten bakken en dat meenemen naar iemand toe en dan gezellig high teaen! Het is natuurlijk ook een verrassing wat de anderen hebben gemaakt!

meidenavondje houden, koekjes/taart bakken en dan makeupen haar doen enzo en dan met ze alle uit.

'n motorbootje huren en daar mee gaan varen.
is echt heel gezellig. =D Maar ik weet niet hoe oud je daar voor moet zijn.
High-tea’en is ook leuk ja! uh. gewoon met zn alle ergens afspreken en beetje kletsen.

-Karten
-winkelen.
-Ergens met z’n alle uiteten
-zwemmen

Bowlen 8’)
Klinkt lame maar het is supergrappig.
En het kost geen ene donder.

Is idd superleuk, hebben wij ook eens gedaan.

Bowlen, poolen, schaatsen, pizza’s bakken en eten, gourmetten, kaasfonduen, bios, uiteten, zwemmen, picknicken, naar het strand, boottocht over de grachten, euhm… ik ben heel eventje uitgedacht :’)

Wij gaan altijd gourmetten :slightly_smiling_face:.
Je kunt ook gewoon eerst lekker met z’n allen eten bij iemand thuis, dat je allemaal iets kookt, en dan lasergamen ofzo (15 euro dacht ik?).

weekendje weg ergens in nederland
ben ik samen met een paar vrienden van plan