Uitgroeien van piercings

Hallo meiden!
Ik had een aantal vragen over het uitgroeien van piercings,
Is het waar dat in principe alle piercings kunnen uitgroeien? ook een tong/kraakbeen piercing?
Hoe kan je zien dat een dermal anchor uitgroeit?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik stel deze vragen niet op het algemene piercing topic omdat je vaak geen of een onduidelijk antwoord krijgt.

Ik heb zelf een helix, tragus en lippiercing gehad. En heb nu alleen nog mijn tongpiercing.
Mijn tragus is echt uitgegroeid en dat stukje is nog steeds niet dicht. Mijn helix bleef zo gevoelig en zo dik (ook na een jaar nog) dat ik hem er zelf uit heb gehaald. En mijn lip was binnen 4 uurtjes dichtgegroeid.
Alleen mijn tongpiercing heb ik nu al 3,5 jaar, maar hier heb ik nog nooit problemen mee gehad.

Uhm in het piercingtopic krijg je wel goed antwoord op je vragen hoor…

ik heb zelf een helix, een anti tragus een tong piercing, navelpiercing en een dermal boven mijn decolleté
Ik heb het idee dat de navel piercing en de helix aan het uitgroeien zijn,

Ik had een helix, maar die is ook heel snel uitgegroeid.

http://tinychat.com/girlscene :grinning:

Ik heb al sinds ik 12 ben een navelpiercing (ik ben nu bijna 20) en het ziet er gewoon nog goed uit… dus volgens mij groeien niet alle piercings uit hoor?!

Ik wilde net zeggen… het piercingtopic is 1 van de weinige algemene topics waar je echt goed antwoord krijgt xD

Persoonlijk vind ik dat,
maar nu krijg iknogsteeds geen antwoord op mijn vraag

Nou, ik weet niet of een tongpiercing kan uitgroeien, maar als dat zo is dan is de kans wel HEEL klein aangezien de tong heel snel geneest.
Kraakbeen kan uitgroeien ja en is sowieso lastig met genezen. Verder groeit bijv een navelpiercing of dermals enzo ook vrij snel uit