Uitgroei in andere kleur verven?

Hoi!

Ik heb zwartgeverfd donkerbruin haar, en uiteraard uitgroei. Zo af en toe werk ik dat bij met zwarte verf, en dat staat dan gewoon goed.

Maar het lijkt me leuk om de uitgroei in een andere kleur te doen. Rood of paars ofzo. En dat dan een tijdje zo bij te blijven werken, zodat m’n haar paars en zwart is. Of rood en zwart.

Maar bij de drogist kan ik alleen haarverf vinden in “grote” verpakkingen, waarbij je ook nog eens alles kunt weggooien als het eenmaal open is geweest. En kwa uitgroeisetjes vind ik alleen blond, zwart en bruin terug.

Iemand een idee of dit alsnog mogelijk is?

Alvast bedankt voor een antwoord!

Je hebt toch van die producten waarmee je je uitgroei kan bij’stiften’ ?
Ipv een hele spoeling/verf erin te gooien.

Maar persoonlijk denk ik dat het er nogal vaag uit zal zien…

Dus je wilt een andere kleur bovenop ?
Dat je dan bijv. boven op blond hebt en onderop zwart?
Ziet dat er niet heel raar uit? xD
Maar goed, even op jou vraag, ik denk dat je dan toch een heel pakje zult moeten kopen.

haha ik zal je iets vertellen.
ik heb ook donker haar, met blonde highlights.
gisteren dacht ik hmm ik vind me highlights te donker, en ik had nog blonde verf staan
dus ik die blonde verf op die highlights gemikt… eigenlijk over heel me haar want donkerhaar kun je toch niet licht verven…
wat ik was vergeten was dat ik een uitgroei had van 3 cm… en dus heel me uitgroei is nu blond. barbieblond… terwijl de rest dus donker is.
opzich valt t niet heel erg op en is het niet lelijk dus ik denk… waarom niet
is een keer iets anders als dat wat iedereen heeft!

het lijkt mij wel wat hebben, denk alleen wel dat je gewoon heel pakje moet kopen helaas

Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik denk dat ik een pakje ga delen met een vriendin, die slechts 1 pluk wil verven. :slightly_smiling_face: