uitgroei help!

ik had perongeluk een oplichtende spoeling gebruikt van een vriendin, dacht voor in de zomer een tintje lichter is wel leuk!
werd het KNAL oranje!!
dus ik een blonde spoeling er door heen, maar nu heb ik dus harstikke erge uitgroei
heel lelijk, maar ik wil niet aan verven vast zitten

wat kan ik nu doen?

Verven.

je haar in je eigen kleur verven of wachten tot de uitgroei weg is

dankje!
maar dat kan toch best wel lang duren?
en dus is mijn eigen haarkleur zwart/bruin:O

ik zou het in iedergeval niet nog een keer verven, dat is slecht! naar de kapper gaan, of met henna verven, dat is minder schadelijk.

In je eigen kleur verven.

^ Maar je moet juist niet met henna verven als je al ‘gewone’ haarverf hebt gebruikt. Henna reageert met die haarverf.

heel erg bedankt!
nou hoorde ik net ook iets over highlight’s, maar die groeien toch ook gewoon uit?

omggg nonono
mijn halfzus verfde vroeger altijd haar haar met echte verf, dat was toen mislukt, toen ging ze ook nog daarna met henna verven en haar haar viel uit!
ik raad je echt aan dat niet te doen kort erna weer verven dan… :stuck_out_tongue:
ja alles groeit uit :wink:

Naar de kapper gaan om je haar te laten ontkleuren en in je eigen haarkleur laten verfen… Het is niet goed voor je haar dat ontkleuren maar dan ben je er wel meteen van af.

Ik heb het ook! Had, DACHT ik, een uitwasbare kleurspoeling, maar het bleek een permanente (voor een aantal weken) te zijn. Ik heb zelf donkerblond haar en had het lichtblond geverfd maar door de zon en vakantie is het nóg lichter geworden. Nu begint het ook uit te groeien. Ik denk dat we inderdaad maar gewoon moeten afwachten, want er overheen verven maakt het vaak alleen nog maar erger! Ennn, uitgroei is ín op het moment: ombre highlights haha :p.

weetje wat pas lelijk is :stuck_out_tongue:
als je van jezelf donkerblond/lichtbruin haar hebt en je krijgt blonde uitgroei.
dat is dus mijn haar in de zomer en sowieso :expressionless:
daarom doe ik 1x in de 5 weken bruine kleurspoeling :’)

Sowieso kan een kapper nooit je volledige natuurlijke eigen haarkleur terug verven. een natuurlijke kleur bestaat namelijk niet uit een kleur en heeft altijd bepaalde kleurnuances etc.

wat wel kan is dat je je uitgroei even flink laat groeien en dat de kapper dan bekijkt welke kleur er het dichtste bij komt, zo kan je het laten groeien en valt je uitgroei niet op!

je moet je uitgroei wel even laten groeien omdat bij je haaraanzet komt maar weinig zonlicht en dat is eigenlijk allemaal ‘vers’ haar wat nog niet enorm in aanraking is geweest met zon, wind, regen, fohn, stijltang, elastiekjes, etc. dit kan soms wat kleurverschil geven als dan die kleur word gebruikt! (heb ik bij mezelf gezien, maar gebeurt wel het meest bij blond haar)

heb ik ook gehad ik heb er gewoon weer een pakje zwarte verf over heen gegooid toen was het weer goed XD