Uitgroei blonderen???

Hallo,
Ik heb van mezelf heel donker haar en al een tijdje heb ik het nu blond ( geblondeerd)
Normaal laat ik mijn moeder of een vriendin mijn uitgroei verven maar nu moet ik dus voor morgen mijn uitgroei verven en heb niemand om te helpen!
Heeft iemand tips hoe je op een mooie manier je uitgroei zelf kan blonderen? bijvoorbeeld de achterkant etc?
Xx

Hoezo moet je het persee voor morgen doen?
Beter wacht je 1 dag zodat je zeker weet dat het echt goed iss…

Of gebruik een mousse, dat verspreidt zich heel makkelijk over je haar. Alleen je hebt dan wel kans dat je ook een stukje van je al geverfde haren meepakt.

Thanks
Nja het moet sowieso voor morgen ik heb ook enkel waterstofperoxide en blondeerpoeder in huis. Ik weet ook wel hoe ik het bij een ander zou doen maar is hier iemand die haar haar ook zelf blondeerd en uitgroei verft en zoja hoe kom je bij de achterkant enzo?

Als ik jou was zou ik toch echt 1 dag wachten zodat je zeker weet dat het goed is.
Straks verpest je het zelf en loop je morgen al helemaal voor lul.

met een spiegel voor en achter je zodat je de achterkant kan zien? of anders een vriendin opbellen om je te helpen!

Ik zou het zelf ook niet kunnen denk ik. Maar moest men moeder me niet kunnen helpen zou ik gewoon als je écht niet kunt wachten, gewoon de zichtbare uitgroei eventjes bijwerken en wachten tot je mama er is om de rest van je uitgroei te verven.