Uitgroei bijwerken

Aangezien het altijd erg lang duurt eer ik een antwoord krijg op het haarverftopic, stel ik m’n vraag maar via een nieuw topic.
Een hele tijd geleden was ik van plan om mijn saaie, lichtbruine haar een goudbruine schijn te geven.
Ik kocht dan ook de kleur goudbruin, ,maar het viel lichtjes anders uit dan verwacht: ik kreeg eerder een rosse schijn ipv een mooi gouden, warme schijn.
Aangezien ik niet van plan was om nog eens het risico te nemen om mijn haar terug te verven, ben ik dan maar met een uitwasbare spoeling aan de slag gegaan.
Ik gebruik deze spoeling nog altijd erg regelmatig en vind m’n haar hiermee ook goed zo: de rosse schijn wordt gedeeltelijk bedekt zodat het een mooie, gouden schijn is.
Nu zit ik wel met het probleem dat ik nu met een uitgroei zit: de uitwasbare spoeling bedekt mijn rosse schijn gedeeltelijk waardoor mijn haarkleur nog altijd warm is, maar aangezien mijn natuurlijke haarkleur helemaal zonder warmte zit, is er nu wel duidelijk een verschil.

Ik zou niet graag mijn hele haar willen verven om de uitgroei bij te werken aangezien ik eerst en vooral bang ben voor het resultaat en omdat ik mijn haarkleur nu gewoon echt goed vind met die spoeling en ten tweede omdat ik zo weinig mogelijk mijn haar wil beschadigen.

Is het mogelijk om enkel de uitgroei te verven, of kan je dat nooit helemaal mooi dezelfde kleur laten doen?