Oke dames ik heb het laatst uigemaakt met m’n ex en het is echt een ingewikkeld verhaal. Het was dus een lange afstandsrelatie. Hij twijfelde dus aan z’n gevoelens maar hier zouden we aan werken. Laatst zei ik tegen hem dat ik hem meer als een normale vriend begon te zien (ik wou eerlijk gezegd zijn reactie weten hierop)… hij belde mij huilend op en zei dat hij helemaal niet wou dat ik hem als een normale vriend zie en dat hij jaloers werd van t gedachte dat ik met iemand anders ga… En eerlijk is eerlijk, 4000 km afstand maakt het er niet makkelijker op… als we elkaar nou een face to face konden zien en spreken en paar keer gingen afspreken zou het misschien heel anders zijn.
Naja, nu hebben we het beide dus uitgemaakt omdat hij wel gevoelens voor mij heeft maar geen romantische gevoelens en dat hij blijkbaar heel erg in de war is … ik dacht van nja oke dan(?) maar nu zegt hij dat hij me absoluut niet kwijt wilt en dat hij wilt proberen om gewoon vrienden te blijven ons origineel plan was om nogmaals elkaar te ontmoeten en kijken hoe het dan ging… maar blijkbaar is dat nu ook al te veel gevraagd
hij appt me nu gewoon elke dag en heel de dag door… van 's ochtends tot ‘s avonds… ik word wakker en al gelijk heb ik een app van hem :’)
echt serieus ik ben nu zo in de war… hij ook… maar ik geef veel om hem en heb zeker nog gevoelens en hij is oprecht een lieve jongen maar wat moet ik nu? ik heb echt raad nodig