Okee, ik heb dus een maandje met iemand gehad , en hij was gewoon heel erg lief enzoo, maarr oppeens deed hij dus heel erg raar en afstandelijk en kortaf enzo, en telkens als ik vroeg wat er was , zei hij niks ? toen hoorde ik een paar dagen later van IEMAND ANDERS dat hij tegen iedereen heeft gezegt dat hij het al had uitgemaakt met mij terwijl t dus zo niet was :S , naja toen heb ik t ff nagevraagt enzo , en t klopte , en toen had ik t met hem uitgemaakt. dat was een paar maanden geleden en sindsdien heb ik m niet meer gesproken ofzo. maar ik vind m eigenlijk nog wel gewoon leuk enzoo en ik denk echt de hele tijd aan hem , en jaa 't is dom maar ik weet ook niet waarom ? en het is wel duidelijk dat hij mij niet meer leuk vind ofzo , want hij heeft om de week weer een nieuwe/soort van vriendin :S
wat moet ik doen :S?
Hem laten gaan. Dat gevoel wordt steeds minder.
Lekker laten gaaan, hij is het niet waard, en zeker niet als jij er viavia moet achterkomen dat hij het al zogenaamd ‘uitgemaakt’ heeft
‘hij heeft om de week weer een nieuwe/soort van vriendin’
Mijn gevoel zou meteen weg zijn als ik daar achter kwam.
ja nee oke snap ik , maar het is echt niet makkelijk om hem gewoon te vergeten , als zoveel me aan hem doet denken
heb jij zoveel dingen die je aan hem doen denken als jullie maar een maandje met elkaar geweest zijn dan?
@chiquitabanana,
dat kan best, natuurlijk waarschijnlijk een stuk minder dingen als wanneer je jaren bij elkaar bent geweest, maar toch zijn er altijd wel dingen die je aan hem/jullie samen herinneren…
of dat nou een foto, cadeautje, een bepaald nummer, een bepaalde zin, een geur of weet ik het wat is…
tja just hope that time will take your lines away…
na een tijdje wordt dat gevoel wel minder, en zogauw er een nieuwe jongen is die je heel leuk vind dan zal t gevoel voor je ex ook wel (bijna helemaal) verdwijnen!
tot dan toe; ik zou niet proberen om nóóit meer aan hem te denken, maar doe gewoon leuke dingen met vriendinnen enzo en zorg dat je t gezellig hebt, en als je dan aan de leuke momenten denkt die je met hem had, prima, maar denk er wel achteraan dat hij nou een beeeetje een player is en dat je hem daardoor echt niet terug wil hebben.
en als je echt heel veel aan hem denkt, dan alle negatieve punten van hem op een rijtje zetten en je afvragen waarom je in …naam nog iets met hem zou willen hebben(:
Ja, maar dat het meteen zó ontzettend moeilijk word om hem te vergeten omdat het zoooveel dingen zijn, tsja, bizar
Lekker laten gaan, en genieten met vriendinnen!
Die verliefdheid slijt vanzelf, echt waar.
Zo’n sukkel heb je toch helemaal niet nodig?
Beter kwijt dan rijk, zou ik zeggen!
géén contact met hem zoeken, dan word het alleen maar erger.
het gevoel word steeds minder, ookal denk je nu van niet, dat moet gewoon eventjes slijten.
het lijkt me echt een mongool dus wees blij dat je er vanaf bent
Hij is het niet waard.
Hij is het gewoon niet waard.
Niks, dat verliefde gevoel gaat op den duur (toch) weg