Uitgemaakt, maar het echt niet kunnen...

He girlz,

Ik ben nu ongv. 5 dagen uit elkaar met mijn vriendje,
maar het was niet omdat er 1 niet meer verliefd was,
het was omdat het niet echt meer hetzelfde was tussen ons door
wat ruzies. Na 3 dagen ofs, (nu dus 2 dagen geleden) watsappte hij me,
hij vroeg hoe het ging… en dat hij het miste… Ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen.
Ik heb geen mobiel sinds die dat vroeg, afgepakt namelijk… dus ik weet niet of hij nog wat gezegt heeft…
maar ik weet het gewoon niet… ik mis hem ook echt heel erg… ik kan eigenlijk alleen maar huilen. Maar
iedereen zegt dat het beter is omdat onze relatie de laatste maand ook niet echt goed was en ik me daar
ook echt klote over gevoeld heb. Wat zouden jullie doen? Moet ik hem een berichtje sturen via twitter ofs? Want ik moet echt wat doen nu… ik kan er niet meer tegen… please kan iemand mij helpen?
ik weet het niet meer :’(

dankje kus

Als je nog steeds verliefd op hem bent en hij op jou, waarom zou je t dan eigenlijk niet nog een kans geven? :slightly_smiling_face:
Als dan na een tijdje blijkt dat het niets wordt, dan kunnen jullie er alsnog mee stoppen. Je weet dan in ieder geval dat je het een kans hebt gegeven, dus dan hoef je er later geen spijt van te hebben dat je het niet hebt geprobeerd.

Jaa, ik weet het, dat kan ik ook wel doen… maar ik ben gewoon bang … ik wil de relatie terug die we helemaal in het begin hadden , want die was echt geweldig…

Dan vertel hem dat.
Zoek uit samen waar het fout is gegaan en werk eraan.
het zal niet van vandaag op morgen gaan
geef het wat tijd en praat erover.
Begin weer rustig aan, stort je er niet meteen helemaal in

Ik snap dat het moeilijk is, maar als jij zeker weet dat je hem eigenlijk nog niet kwijt wilt en hij jou ook niet is het misschien een goed idee om er samen over te gaan praten, ook over de dingen waardoor de relatie minder goed liep, hierdoor wordt het misschien weer iets beter.

Ik snap niet dat je het na een paar ruzies al opgeeft. Als je een relatie hebt dan heb je soms ruzie. En in het begin was het allemaal geweldig, dat is bij iedere relatie zo. Dingen veranderen op een gegeven moment.

Als je hem nog leuk vind en hem niet kwijt wilt, geef het nog een kans. Praat met hem de ruzies uit en ga leuke dingen doen, zodat het weer leuk wordt.

Ik heb het niet uitgemaakt… dat was zijn keuze , niet de mijne… maar ik krijg gewoon het gevoel dat hij spijt heeft als hij zegt dat hij het mist