Uitgelopen make-up.

Ik moet echt honderd keer op een dag mijn make-up bij werken omdat het in mijn buitenste ooghoeken altijd uitloopt. Dan niet op zo’n manier alsof je gehuild hebt, maar t gaat er gewoon een beetje onder vlekken om het maar zo te zeggen.
Het klinkt heel raar & onduidelijk, maar ik hoop dat jullie het begrijpen.
Weet iemand toevallig een truc om te zorgen dat dat niet meer gebeurd?

Als het onduidelijk is, zeg het maar haha.

Andere mascara?

Wat gebruik je? Misschienn overstappen naar andere oogpotlood/mascara?

Nee, het is echt mijn oogpotlood/eyeliner denk ik, maar ik heb al heel vaak verschillende uitgeprobeerd, maar het blijft gebeuren. Echt ontzettend vervelend.
Ik gebruik nu steeds eentje die echt de hele dag perfect blijft zitten, maar toch lopen m’n ooghoeken dan weer uit.

waterproof proberen?

Liquid eyeliner! Oogpotlood gaat vervagen en dan gaat het overal zitten.
Een goede budgettip: De liquid eyeliner van Catrice vind ik super goed… Ik had vroeger namelijk ook altijd last van

Hoe duur is die dan? (:

dat heb ik ook altijd met mn mascara, heb al veel soorten gebruikt maar blijf het houden.

ik gok op ¤2,50

ik heb het ook een klein beetje, maar kan dat dan gewoon met mn vingers wegvegen en dan zit mn makeup er ook nog best wel goed op verder.

Ik doe mijn ‘eyeliner’ met oogschaduw. Blijft veel beter zitten!

heb ik ook met mijn oogpotlood als ik een lijntje boven mn oog teken! kijk echt 100x op een dag op mn tel. (soort van spiegeltje) en veeg dan met mn vingers de hoekjes weg als het is uitgelopen…

volgens mij krijg je dat als je vochtige ogen hebt? :’) tip: oogpotlood warm maken, blijft het langer zitten, en anders gewoon voor het hoekje stoppen met oogpotlood ?

Ik had dat vroeger ook
Probeer het anders zo: http://www.youtube.com/watch?v=da0w8mIPO1M

Dan heb je waarschijnlijke vochtige ogen/traanogen. Dan moet je gewoon daar geen oogpotlood/eyeliner doen. Laat het anders mooi naar boven overlopen?

Haarlak erop spuiten? Heb ik ooit van gehoord weet niet of het helpt:P

^ Lijkt mij niet echt gezond.

sowieso géén haarlak op je ogen spuiten (voor het geval je die tip die hierboven staat wilt opvolgen)