Uitgelichte blogs

Hey girlscene,

Ik maak even dit topic aan omdat ik vind dat er de laatste tijd echt meer en meer blogs uitgelicht worden die dat niet waard zijn. Zo worden er oa: copy-paste blogs uitgelicht, zogezegd “gezonde” (maar eigenlijk helemaal niet gezond) tips om gezond te zijn / af te vallen, blogs met gigantisch veel spelfouten.

Lezen jullie dan niet eens de blogs die jullie uitlichten? Het duurt toch echt niet lang om even na te kijken of de blog wel goed is?!

Hopelijk doen jullie er iets aan want het is enorm vervelend.

Merel

Ps: overigens wil ik toch even benadrukken dat girlscene nog steeds wel leuke en goed dingen doet hoor :slightly_smiling_face:.

Volgens mij gaat dat automatisch, als een blog veel +jes of hartjes of whatever van lezers krijgt wordt hij uitgelicht.
Don’t shoot me if i’m wrong though

Dat dacht ik ook eerst, maar ik heb al blogs gezien die uitgelicht werden met maar 1 hartje (of zelfs geen). Daarom is het ook zo raar :/…

Ik heb daar ooit iets over gemaild naar Danique, en zij zei dat de redactie ze las en ze zelf uitkoos.

Serieus? Dan vind ik het nog tien keer erger, sommige blogs zetten gewoon aan tot ongezonde diëten, en anderen zijn dan weer helemaal overgenomen van iemand anders… lezen? tuurlijk… --’

Gewoon de titel lezen en die goed vinden wil iet zeggen dat de blog zelf goed is…

Ja dan vind ik het inderdaad ook erg krom.

!!!

Ik ben het ZO met jou eens, ik vind dit echt al heel lang. Had er ook over gepost in een ander topic.

edit: hier dat bericht

jeej, ik ben niet alleen :grinning: en jouw bericht is echt ind. waar ik me aan erger!

Helemaal mee eens!

DANKJEWEL,
eindelijk

:slightly_smiling_face:

Ben het helemaal met je eens. Erger me er ook kapot aan.

Je kan Danique hier beter over mailen, evt slechts een linkje naar dit topic, dan ziet ze het sneller. Nu is er een kans dat ze het überhaupt niet ziet omdat de redactieleden niet heel actief zijn op het forum

eindelijk mensen die hetzelfde vinden.
sommige blogs zijn zo enorm slecht

oké, doe ik, bedankt! :slightly_smiling_face:

Hi meiden,

Thanks voor de oplettendheid, ik zal het doorgeven aan degene die hier over gaat! Mocht je een erachter zijn gekomen dat een blog letterlijk gekopieerd is, stuur mij dan vooral een mailtje met de URL. Dit kan naar: danique@girlscene.nl!

Alvast een fijne jaarwisseling :slight_smile: Liefs!

Offtopic: ik voel me best wel stoer dat een naamgenoot van mij hoofdredacteur is.

Sorry.