uitgebreid portfolio? help

He dears,
ik wil over 1 à 2 jaar na het Cibab, en daarna naar het AMFI Fashion & Branding,
maar daar moet je natuurlijk allebei een portfolio laten zien, erg uitgebreid.
Kan iemand mij helpen vertellen wat er allemaal in moet, en welke verschillende dingen ect. zo uitgebreid mogelijk, zo dat ik er mee bezig kan!

xoxoxoxox

Kun je dit niet beter daar navragen?
En ik denk dat alles wat je op Cibab maakt dat je dat kan gebruiken voor in portofolio van AMFI.
Maar gewoon dingen van wat je hebt gemaakt ooit waar je trots op bent en wat relevant is voor de opleiding? Valt niet heel veel meer aan uit te leggen denk ik zo…

Alles wat je maakt / creëert kan in je portfolio. Ik neem aan dat je nog wel naar open dagen e.d. gaat? Daar kan je altijd navragen wat er ongeveer in moet komen.

ja precies, oke dankjewel

Wat vooral belangrijk is dat je niet alleen het eindresultaat laat zien, maar ook de schetsen. Zo kunnen ze zien hoe je op een bepaald idee bent gekomen.

• schetsen
  • collages (met desingafbeeldingen en met kleuren die je inspireren)
  • Laat zien dat je met verschillende media (fotografie, schilderen, digitaal) kan werken en vertel later waarom je daarvoor hebt gekozen. Hiermee laat je zien dat je bewust bent van het medium wat bij je werk past.