Uitgaansverhalen

Hoi!

Ik heb overal gekeken maar ik kon nergens iets vinden op het Forum over dit onderwerp.
Iedereen maakt wel leuke dingen mee als ze uitgaan sommige ik ben wel benieuwd naar jullie grappige, bizarre of hele leuke uitgaansverhalen.

Ik heb zelf nog niet echt hele rare dingen meegemaakt behalve dat een jongen mij hindoestaanse moves wou leren om jongens te versieren, dat vond ik al wel hilarisch.

Kom maar op met jullie verhalen!

(Als dit al wel bestaat mag dit wel verwijderd worden)

Ben al tijden niet meer uitgeweest. Maar áls ik uit ben, dan maak ik altijd wel weer iets leuks/geks mee :slightly_smiling_face:

Bij een feest in Bangladesh kwam ik een keer een canadese jongen tegen, die me vervolgens vertelde dat ik PRECIES op zijn nichtje leek, en ook precies hetfzelfde bewoog, echt heel raar.

Wel raar dat ie me dan zoende trouwens

Haha, omg.

ik stond een keer met een jongen te praten, in de rookruimte, en toen vroeg ik hem heel lief om een sigaretje. en hij wou weten hoe meiden dat zo lief konden.
dus ik ging hem helemaal uitleggen wat ie moest doen enzo, loopt ie op een andere jongen af om hem dus met al mijn tips om een sigaret te vragen, en hij kreeg het ook nog! haha