uitgaansoutfit.

Ik vroeg me af of het raar is om een jasje aan te trekken naar een discotheek. Een (half)lang jasje, meer een colbertje eigenlijk. Hij is niet heel serieus zeg maar, maar alsnog ben ik er wat onzeker over.

Ik vind het niet raar hoor, ik zie het vaak genoeg! En vraag anders aan vriendinnen of ze het leuk vinden staan?

Ja ga ik doen, alleen die zien het pas vrij laat en stel dat hun het het wat te serieus vinden dan vind ik zo lastig om snel weer iets nieuws te te vinden.

hmm nee het is niet zo raar, misschien juist wel sexy haha! =)
maar als je echt helemaal los wilt gaan is lijkt het me minder fijn.
en het is best warm lijkt me?

Anders zoek je alvast een paar andere outfits die je aan zou kunnen doen als je vriendinnen het jasje niet zo leuk vinden

Haha jaa ik zat ook wat met de warmte, maar ik doe de mouwen gewoon half omhoog. Hoe bedoel je trouwens met dat je niet helemaal los kan gaan dan? :stuck_out_tongue:

Ohja goed idee, ga ik doen!

ik ging vorige week ook in een soort colbertje opstap, viel wel mee hoor met de warmte! Mijn vriendinnen vonden het wel te netjes, maar ik vind het wel kunnen hoor!

dat kan best prima toch?
denk niet dat dat als heel raar word gezien

Dat is niet zo raar hoor, zie het vaak genoeg haha.

Oke dankjulliewel! :slightly_smiling_face:.

why not?? :S

ik draag altijd een jasje bij het uitgaan, je ziet me zelden met volledig blote armen

ik heb ook weleens een blazer aan tijdens uitgaan
kan makkelijk hoor !
als je maar een goede combinatie maakt

Hoe combineer jij het ?

ik zie het vaak maar ik zou het niet doen ik ga altijd in een topje anders is het zo warm

Ik zou het niet doen, dat is zo warm. Maar ik denk niet echt dat het raar is.

Ik vind het leuk hoor! Als je hem gewoon een beetje nonchalant draagt kan het prima alleen je moet idd wel kijken of je het niet te warm krijgt

Het is niet raar maar ik zou het er ongelofelijk warm in krijgen! Maar verder staat het niet raar ofzo, al vind ik zelf een jurkje of top wel leuker/fijner.

Ik vind dat helemaal niet raar hoor? Gewoon doen (: