Uitgaanskleding

Hey meiden!

Ik vroeg me af, wat dragen jullie met uitgaan?
Hebben jullie leuke setjes, links? Want ik zoek een leuk setje (liefst rokje met shirt) voor uitgaan!

(ik ga zelf ook veel uit hoor, maar wil een beetje afwisseling qua outfits)

Ik zou niet heel snel een rokje aan doen bij het dansen ( danst niet zo chill en niet omdat er altijd/vaak van die types aan je kont gaan zitten). Heb meestal gwn een jeans en een beetje een bijzonder hempdje/shirtje. Doe vooral schoenen aan waar bier op gegooit ‘mag’ worden :slightly_smiling_face:

Ik draag meestal een spijkerbroek met een leuk topje of shirt en inderdaad, zoals hier boven al gezegd is, schoenen waar bier op mag komen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Meestal een zwarte spijkerbroek (puur omdat ik daar toevallig twee van heb met grote zakken voor mijn telefoon) en een simpel shirtje. Niet iets wat heel fancy is ofzo. Ik let er voornamelijk op dat het niet te warm is, maar ook niet te bloot.

Ik draag altijd zwarte cargo jeans waarin ik al mijn spullen in de zakken op m’n benen kan douwen, een leuk maar luchtig shirtje en oude flatform oxfords die vies mogen worden. Ik moet ook nog naar huis fietsen, no way dat ik in een rok of jurk fiets. :’)

^Dat probleem heb ik dus ook haha, met fietsen! Ga het binnenkort proberen met een rokje… Ben benieuwd…

Succes! Ik heb het snel koud dus ik draag altijd een broek met panty/maillot. Wie weet valt het dan wel mee, als je die in een handtas meeneemt en aandoet als je vertrekt.

Ahja! Eens kijken of dat in 'm’n tasje gaat passen, nog niet aan gedacht, dankjewel!