uitgaanskleding

hée meiden!
wat dragen jullie het liefste bij het uitgaan?
Ik draag meestal n skinny jeans en basic topje met assecoiires meestal tailleriem, armbanden en oorbellen soms ketting.

ik heb geen foto’s maar als je een favo setje hebt plaats foto!

xxx mij

gewone jeans met leuk truitje. & hakjes.

lekker simpel met mooie ketting

meestal spijkerbroek met apart shirtje, ketting, oorbellen en leuke schoenen.

meestal spijkerbroek (vaak skinny) en leuk shirtje. En oorbellen en mn ringen verder geen sieraden.

gewoon een broek en dan simpel t-shirt soms een vest met tailleriem en ketting oorbellen en laarsjes

Het ligt er ook aan waarheen ik uit ga…
In discotheken vind ik een hempje met een broek en een riem meestal wel leuk. Beetje mooie oorbellen en fijne gympen…
Maar als ik naar een cafe ga doe ik meestal gewoon een shirt met lange mouwen aan, maar dat is afhankelijk van het weer. Ik heb niet een bepaalde outfit eigenlijk… doe meestal gewoon wat aan… net als ik dat doe als ik naar school of what ever ga :stuck_out_tongue:

gewoon wat ik in het dagelijkse leven ook draag :slightly_smiling_face:
meestal een skinny met een of ander shirtje

iets bloter dan normaal, en meestel hakken, en dan een rokje en wat meer makeup dan normaal

Ik vind het leuk als er een thema is, mr meestal geef ik er dan wel mn eigen draai aan, mr het verschilt heel erg, de ene keer een jurkje met sandaaltjes de andere keer een pantalon tot aan je knieën met een basic shirt en sleehakken, dus hangt er echt vanaf waar ik zin in heb…

Skinny jeans met een mooi topje of tuniekje erop en bijpassende accessoires =)
En qua schoenen pumps of ballerina’s, en make-up ook ietsjes meer dan normaal.

Verschilt heel erg, afhankelijk van mijn humeur :wink:
Maar meestal een jeans of spijkerrokje met een leuk topje :slightly_smiling_face: En leuke hakjes en een overdaad aan accessoires :relieved:

Gewoon een lekker relaxt zittende broek en een leuk shirtje of hempje.
En op hakken dans je niet relaxt, liefst blote voeten, maar aangezien dat zo raar is gewoon leuke gympen, Vans ofzo (:

skinny broek meestal leuk t-shirtje of hempje.
geen hakken want dan zijn me voeten dood aan het einde van de avond en ik dans er niet fijn op. dus meestal me All Stars.[L]

vind trouwens een rokje heel snel beetje ordinair worden in discotheek. licht eraan wat voor rokje hoor enzo. en hoe je hem draagt.

meestal een skinny met een mooi shirtje/topje, soms ook een rokje of jurkje, maar dat hangt meer van mijn mood af en waar ik naartoe ga

iets luchtigs haha

doe best vaak een rokje aan met leuk shirtje erop en ballerinas. maar meestal gewoon leuke jeans, ballerinatjes en een leuk topje/shirtje en een mooie riem en armbanden

iig geen laagjes over elkaar heen! warrrrrm

liefst een leuk jurkje met een panty in een bijpassende kleur, en pumps. maar ook niet te vaak hetzelfde, gewoon lekker laten zien wat ik allemaal heb

Verschilt, vaak wel als basic een baggy skinny broek en sneakers. Truitje verschilt de ene keer een simpel topje met veel sieraden ander keer een opvallend t-shirt.
Make-up hou ik altijd simpel. Hou niet van zoveel make-up.

Offtopic Dat is knap, een baggy skinny broek :open_mouth: ik wist niet dat die ook al bestonden

Ik draag meestal een skinny met sneakers en een shirt (dôh)