Uitgaansgelegenheden in Ankara en Istanbul

Hallo! Kennen jullie een paar leuke clubs en/of bars in Istanbul en/of Ankara? Ik heb google al gebruikt, maar ik heb toch liever tips van de meiden hier (: Alvast bedankt voor jullie tips en ups!

up!

Dat vraag ik me ook wel af (up)

nog een up dan maar

ben net in istanbul geweest, als je in de zomervakantie gaat kun je beter taksim plein vermijden, tenzij je met grote groep gaat. en er zijn daar heeel veel kleine kroegjes waar je heel gezellig kunt zitten biertje, waterpijp. je moet wel afdingen! van te voren prijs afspreken enz. maar de ‘grote clubs’ vielen me daar wat tegen.

oja, bij elk hotel zitten wel kroegjes in de buurt kwestie van een keertje rondlopen, kom je genoeg tegen.

Waarom kun je taksim plein beter vermijden als je met een klein groepje gaat eigenlijk? :stuck_out_tongue: Ik blijf logeren bij m’n nicht en neef, dus ik verblijf niet in een hotel.

upje!

Taksim staat bekend om zijn beruchte mensen als ik het goed herinner.

Inderdaad

wees eens duidelijker :stuck_out_tongue: berucht in de vorm van vieze ventjes?

Yep.

ik logeer bij m’n nicht en neef :wink:

oke, bedankt

meer suggesties?

Ik weet dat je in Turkije goed kan uitgaan, ben zelf alleen nog maar in Bodrum geweest maar daar was het uitgaansleven echt super! Waarschijnlijk zal het in Istanbul/Ankara ook wel zo zijn… Je komt sowieso wel kroegjes/bars tegen… En anders vraag je het aan je nicht en neef?

In van die ‘echte’ vakantieplekjes (denk: Bodrum, Antalya, Marmaris, etc.) is het uitgaansleven een stuk leuker dan in Ankara en Istanbul, omdat er in Turkije in Ankara en Istanbul niet zo veel wordt uitgegaan. Dat komt doordat er niet heel veel toeristen komen die willen uitgaan, en de locale bevolking gaat niet zo heel veel uit ivm het geloof en cultuur. Mijn neef en nicht gaan ook niet echt uit, maar daar ga ik dit jaar verandering in brengen!

up!

nog een up!

ik ben in istanbul geweest op uitwisseling,
maar istanbul is suuuuuuuuuuuupergroot!
dus iemand kan wel iets zeggen, maar dan moet je met een taxi misschien eerst wel een tot twee uur rijden, kun je beter zeggen waar je zit :wink: