uitgaans vragen.

Nee, ze hadden ook cijfers veranderd en uitgeprint op fotopapier. Dat hadden ze over hun eigen ID geplakt, niet echt slim.

uhm met een vals id gaat soweiso niet werken.
bij ons krijg je dan gedoe met de politie,
maar ga gewoon als het rustig is (:

aaah nu wil ik al helemaal, super leuke jongen gaat ook…

Ik was als laatste van iedereen van mijn vriendinnen 16, dus ik begrijp je helemaal haha. Wij deden altijd het volgende:
stel je bent met z’n vieren, dan gaan er 2 naar binnen die 16 zijn, laten hun ID zien gaan naar binnen. Dan komt 1 van de 2 naar buiten, en neemt ook het ID van het andere meisje mee, dan komt die ene dus de overige 2 halen, geeft de ID van het meisje dat nu dus binnen is aan jou, en tadaaa je kan naar binnen haha.
Gewoon degene kiezen die het meeste op je lijkt ;p
Oh je kan het beste hopen dat de 2 die ‘legaal’ naar binnen gaan niet gecontroleerd worden. Of als er 2 uitsmijters zijn, moet je even opletten of de linker of de rechter je vrienden controlleerde, en dan ga je zelf naar de andere

^ ja maar stel dat dat meisje dan niet meer nar buiten kan/mag of wordt herkend of iets… adn ben je ook zwaaaar de lul

bekijk het maar zo: die uitsmijters zien ik weet niet hoeveel mensen, mensen lopen constant naar binnen en naar buiten, ook dezelfde mensen (als het niet betaald is tenminste), en dan houden ze echt niet bij wie er allemaal binnen is.

oh en je kan altijd nog zeggen wat ik zei; ‘mijn ID is in mijn jas in —naam andere kroeg—! Ik ga ‘m nu halen!’
En dan gewoon niet terugkomen :’)

^ het is wel betaald iig! of nouja, we mogen nu gratis ivm vriendin die jarig is geweest dus dan mag je gratis :slightly_smiling_face: en naam andere kroeg is beetje raar want waar we heen gaan is echt in the middle of nowhere waar je heen moet 1 uur in de bus enz hahah, zit niet echt wat dichtbij in deb uurt… daarom is het ook zo lastig als ik niet word binnengelaten, dan zit je daar…

oh dit topic komt echt op het perfecte moment, want ik word volgende week 16 en dan wil ik uitgaan maar me vriendin word het pas over 2 maandjes. maar we gaan het wel proberen…haha

aaah ja ik ga het ook gewoon proberen vanavond… ben als de dood dat ik er niet in kom en er iets gaat gebeuren maarja, ik hoop het zooo!

het lijkt me dat je zo voor schut staat als je er niet ik komt :stuck_out_tongue:

Hier kom je altijd binnen met id van een ander, als er maar wat vergelijkenis is met de foto. Ook met rijbewijs kom je binnen.

Wij hebben ook 1 meisje dat echt een stuk jonger is en dus nog geen 16. Al lijkt ze wel een van de oudste maargoed. Dan geef ik haar mijn rijbewijs en ga ik zelf met mijn id naar binnen. Dan gaat zij eerst met een paar naar binnen. Als dat lukt gaan wij er even later achteraan.

Als je tegelijk gaat valt het op dat iemand het rijbewijs heeft van iemand anders. :wink:

En het is allemaal gelukt gisteravond! :grinning: