uitgaans vragen.

hee, ik heb even wat vraagjes… ik ga vnv uit met een stel vriendinnen, en ik heb dus een id van iemand anders en een andere vriendin heeft geen id bij zich! (ze is wel 17, maargoed lang verhaal). en sommige mensen zeggen van: ga naar binnen op een druk moment! en anderen juist dat je als het rustig is naar binnen moet gaan. maar nu is dus mijn vraag: wanneer denken jullie dat het het beste is om naar binnen te gaan? als het druk of rustig is?

en hebben jullie nog tips om sneller niet gecontroleerd te worden/ouder te lijken (over te komen) enz?

ik weet zeker dat er dingen komen als ‘dit is echt dom dat je het doet’, maargoeddd.

Dat is idd mijn eerste reactie :") Ik vind het echt nergens op slaan. Wacht gewoon totdat je oud genoeg bent.

Maar ga VROEG en als het rustig is, dan controleren ze amper.

Als je er vroeg heen gaat controleren ze inderdaad amper, omdat ze het lekker druk willen krijgen daar.

Klopt. Het is dom. Dat zie je zelf zelfs in, en toch vraag je het. Hmm. Ik geef je weinig kans, en hoop dat je wordt geweigerd. Jeumig, die regels zijn er niet voor niks.

^ maar je zou juist denken: als het rustig is, hebben ze toch niets beters te doen en controleren ze iedereen…

Nee, ze controleren niet als het rustig is. Maar ik hoop idd ook dat ze je niet binnenlaten.

We zeggen net toch juist van niet :'D Maar als je op een druk moment wil gaan, ga je gang.

Het ligt eraan hoe het bij jou is.
Bij ons word er voor 1 uur streng gecontroleerd, want tot dan kan je gratis naar binnen. Daarna moet je betalen en word er niet tot nauwelijks gecontroleerd, dus dan gaan bij ons de meeste minderjarigen naar buiten.
Maar ik denk dat je anders het best in een grote groep kan.

Ik begrijp je wel hoor, dit deden ik en mijn vrindinnen ook weleens toen we nog niet oud genoeg waren voor een club. Zeggen we dat we onze ID-kaarten zijn vergeten en zeggen dat we hem de volgende keer wel meenemen. Daar trappen ze hier in maar weet niet of dat daar ook zo is? Ik zou trouwens naar binnengaan als het druk is… Ze kunnen er dan niet echt erover doorgaan omdat er nog veel meer mensen staan te wachten. Dat denk ik, haha. Succes en veel plezier!

^ja nou ik weet het niet haha, vraag het ook alleen maar.
maar bedankt iig!

dankjewel! en ja idd, mn vriendinnen zijn allemaal iets van 1,5 jaar ouder en ben al een jaar ofzo niet meegegaan… nu mag het wel een keer :slightly_smiling_face:

Crystal, denk jij dat als het druk is, je toch maar naar binnen mag omdat er veel mensen staan te wachten?
Dan zijn ze gewoon hard en kom je hoe dan ook niet binnen.
Tenminste, als je een goede uitsmijter hebt.

Het ligt er maar net aan wie er voor de deur staat. Ik ben ook pas 17 en wilde gisteren met een groep meiden naar binnen. Maar ik mocht niet naar binnen. En die andere meiden waren allemaal al 24/25… Dat was een beetje balen. Maar toen gingen we naar een andere club en daar vroegen ze aan niemand een ID… dus toen mocht ik gelukkig gewoon doorlopen :wink:!

bij ons geloven ze gewoon ‘vervalste kopietjes’. Dus je id inscennen, een cijfertje aan passen en uitprinten. En dan laten zien. Geloven ze :stuck_out_tongue:

@Carlisle, tja, dat is bij ons zo. Zo zie je dat het overal weer anders is
@xoxrosalie, inderdaad :slightly_smiling_face: Have fun

wij gingen met een groep van 50. Ze gingen 1 voor 1 ID controleren en er waren een paar nog geen 16 dus die hadden dat ook gedaan. Maar het hoekje was een héél klein beetje omgevouwen, zijn allemaal betrapt en opgepakt door de politie. Daar hebben ze van 11 tot 4 kunnen zitten.

bij ons controleren ze juist vroeg en alshet rustig is…?

@notimebomala maar je bedoelt dat jullie ze nog geplactificeerd hadden?
Bij ons geloven ze gewoon een zwart-wit papiertje. En als ze dan vragen waarom we ze gekopieerd hebben zeggen we: ‘omdat we anders bang zijn ons id kwijt te raken’.

Ik zou het niet doen, en anders, veel succes ermee.

Het is overal verschillend. Bij de ene kroeg/discotheek controleren ze altijd, bij de ander niet. Daar kom je alleen maar achter door het te proberen.