Uitgaans makeup

ik draag altijd op zaterdagavonden;
Foundation
blush
concealer
eyeliner
mascara
potlood

Ik heb geen verschil tussen overdag- en avondmake-up.

Meer mascara en meer eyeliner

Ik gebruik foundation, bronzer, mascara en lipgloss. Normaal gebruik ik een klein beetje foundation en bronzer.

Mascara & eyeliner. En soms klein beetje foundation.

Niets anders dan normaal, hooguit een HEEL klein beetje meer mascara en wat blush.

Foundation, blush, eyeliner, een klein laagje mascara en labello.

gewoon iets meer dan normaal, geen foundation ik vind dat zo vies als je gaat zweten omdat het zo warm is. dan geeft dat allemaal af.

Meer makeup inderdaad, meer eyeliner, meer mascara. Soms highlighter. En ook heel belangrijk voor mij, al-tijd een primer. Anders zweet ik mijn foundation echt uit mijn poriën, ziet er niet uit!

Ik trek dan mijn eyeliner met het uitgaan verder door (voor gewoon overdag vind ik dat te overdreven), vanaf mijn ooghoek een halve cm of iets langer ietsje schuin naar boven, en maak mn eyeliner altijd wat dikker. Verder mascara en foundation/bronzing poeder en rode lipstick.

Overdag niks
als ik uitga
ook niks

Gewoon wat meer dan normaal. Dus dikkere eyeliner met een wing en wat meer mascara en soms ook nog zwart oogpotlood.

Ik draag eigenlijk best veel makeup.
Foundation, poeder tegen de glimmende plekjes, bronzer, mascara, oogschaduw, eyeliner en lipgloss.

Eigenlijk hetzelfde als overdag maar alles gewoon iets heftiger…
Méer mascara + oogpotlood en meer blush (ook geen clown maar gewoon wat heviger.)