Uitgaans makeup

Wat voor makeup dragen jullie als je uitgaat?

Niet zo heel veel bijzonders eigenlijk. Meestal wel wat meer mascara. En als ik uitga heb ik altijd wel foundation op, dat heb ik niet altijd overdag.
Heel soms doe ik nog oogschaduw op, maar daar heb ik sowieso niet zo heel veel van & mensen gaan je hier een beetje raar aankijken als je helemaal opgedoft uitgaat :stuck_out_tongue:

Gewoon, wat ‘meer’ dan normaal. En ik heb een uitgaansluchtje. En soms krul ik mijn haar oid.

Qua make-up;

• concealer
  • foundation
  • poeder
  • blusher
  • oogschaduw (in bruintinten)
  • eyeliner
  • oogpotlood
  • mascara
  • lippenbalsem

ikganietuit :cold_sweat:

Gewoon meer make up dan normaal meestal; dikkere eyeliner, en soms oogschaduw, hier wordt je daar totaal niet raar door aan gekeken?
Oke het klinkt misschien niet als veel maar normaal heb ik alleen mascara en soms een beetje eyeliner dusss

In het dagelijkse leven doe ik niet zo veel make-up aan (soms mascara & altijd lipgloss, maar niet meer).

Als ik uitga, doe ik een beetje ‘meer’:

• mascara
  • soms foundation of poeder
  • soms blush
  • soms grijze / lichtbruine oogschaduw
  • en lippenstift

smokey eye is meestal wel leuk :slightly_smiling_face:, met bruine tinten.
verder;
Foudation
Mascara
Smokey eyes dan.
Lipgloss
Heb normaal ook alleen mascara en oogpotlood op haha

Eigenlijk bijna hetzelfde als m’n dagelijkse make-up, alleen soms gebruik ik wél foundation (gebruik dagelijks alleen concealer) & ik zet m’n oogschaduw wat donkerder aan of gebruik wat opvallendere kleuren.

dagelijks draag ik foundation en meestal mascara
bij uitgaan;
foundation iets dikker, >geen masker! :stuck_out_tongue:
oogpotlood/eyeliner
mascara (ook dikker
lipgloss (neem ik ook mee dan…)

Niks meer dan normaal, dus alleen eyeliner/mascara/concealer.

xD ik snap toch echt niet waarom je Meer make-up op moet?

maar ik draag of niks of wat mascara ik hoef geen aandacht van jongens…

Meestal hetzelfde…
maar dan alleen nog wat oogschaduw?
en dan ga ik van te voren nog even in bad, en make up gewoon in 1 x goed en mooi op doen.

Omdat ik met uitgaan sneller zweet dan normaal, wat een glimhoofd geeft. Daarom doe ik dan wel soms foundation op die ik afpoeder, dan heb ik daar minder last van.

UP

Niks moet hoor hahhaha, maar ik ( en veel andere ) vinden het leuker wanneer ik uitga, meer aandacht te besteden aan mijn uiterlijk dan overdag.

En je denkt toch niet echt dat make-up word gedragen voor aandacht van jongens he :flushed:

Ik ga binnenkort de look van mascha ( beautygloss.nl ) proberen, waar ze de kim kardasian namaakt.
Ook met nepwimpers, maar dan zonder oogschaduw want daar hou ik niet zo van.

Meestal hetzelfde als overdag oftewel mascara en oogpotlood xD
Soms beetje oogschaduw, eyeliner en concealer

Als ik ga eten of een avond bios etc.
Smokey eyes

Normaal: Mascara, concealer (als nodig is), poeder (Als nodig is).

Met uitgaan/bios/uit eten: Concealer, poeder, highlighter, eyeliner, mascara, oogschaduw.