Uitgaan

hee meiden,

Ik heb even een vraagje, normaal gesproken zijn ik en mijn vriend elk weekend bij elkaar en gaan we eigenlijk niet veel uit naar discotheken ofzo… Nu gaat hij vanavond met vrienden uit en ik heb daar eigenlijk een kut gevoel over, niet dat ik hem niet vertrouw maar ik weet het niet… Is dit raar dat ik dit heb of hebben jullie dit ook ? Ik wil het hem liever niet vertellen want ik heb zoiets van ja dan voelt hij zich ook zo opgelaten.

Gaan jij en je vriendje vaak uit zonder elkaar?

Dit herken ik wel. als mn vriend met zn vrienden uit gaat gaat er meestal veel bier doorheen. geen fijne gedachte watn je weet natuuurlijk nooit wt er gebeurt ookal vertrouw je hem wel. ik ga meestal een film kijken of vroeg slapen want dan denk ik er niet zo over na…

Ja ben nu ook maar film aan het kijken, ben beniewd of het helpt…

uppp

Bellen met je vriendinnen kan ook helpen.

Eh nee ik ga meestal met me vriend uit. :’)
Alleen als hij een feestje heeft van zijn werk op zaterdag ben ik er niet bij :’)

jaa zit al op whatsapp met vriendinnen inderdaad die lekker aan het kletsen zijn haha ! Op de een of andere manier blijft dat gevoel

Ehm als je een spelletje op je pc hebt zoals sims ofzo vliegt de tijd voorbij en voor je het weet is het tijd voor bed. misschien helpt dat ook wel?
Of je gaat zelf lekker stappen met je vriendinnen!

Ik vind het meestal wel leuker om met vriendinnen te gaan dan met mn vriend, maar ga ook wel eens met mn vriend hoor.

Ik herken het gevoel, ik heb dat ook. Maar je moet je erover zetten, want je kan hem niet verplichten om thuis te blijven.

Mijn vriend gaat niet vaak uit, ik ga eigenlijk meer uit dan hem. We gaan bijna altijd apart, omdat het samen gewoon niet zo leuk is. Hij heeft dan altijd het gevoel dat hij me moet ‘beschermen’, wat me irriteert. En hij wordt ook snel jaloers als er andere jongens naar me kijken, maar ik ga me ook niet kleden/gedragen als een non. (’: Bovendien hebben we allebei een compleet verschillende vriendengroep, dus dat klikt ook niet om uit te gaan.

ga zelf de volgende x ook lekker uit met de meiden!

Herken dit wel, mijne gaat ook straks uit met z’n vrienden… Ik vind het niet erg, maar ik baal ervan dat hij dan vrijwel altijd dronken is. Ik vind hem dan gewoon niet meer aantrekkelijk. Maar ja :’)

Nee herken ik niet eigenlijk… mijn vriend onderneemt vaak dingen zonder mij en dat vind ik helemaal niet erg want dat doe ik ook. Anders leer je elkaar nooit de ruimte geven en hele tijd van elkaar weten wat je aan het doen bent is ook niet gezond.