Uitgaan

Hoi!

Ik ben een meisje van 18 jaar en vind het erg leuk om uit te gaan, al mijn vriendinnen hebben een vriendje en gaan haast nooit uit! Dus ga ik ook niet vaak uit omdat er nooit iemand meegaat,
hoe pakken jullie dat aan? ;p

Is er niet één vriendin waarmee je kunt uitgaan?

je hebt toch wel meerdere vriendinnen? waar je mee uit kunt gaan?

wat ze hierboven zeggen en anders kun je het ook wel zo doen.
1e vriendin neemt de 1e zaterdag vrij in de maand van haar vriendje en dan ga je met haar…
2e vriendin neemt de 2 zaterdag vrij in de maand van haar vriendje en dan ga je met haar…
etc :slightly_smiling_face:

Niet iedereen heeft een land vol.

Nee inderdaad.
Bovendien kunnen die andere vriendinnen ook hun eigen groepje hebben, of naar een andere club/kroeg willen dan dat jij wil, enz.

Zoek een vriend of vriendin waarmee je kan uitgaan (:
(ja of alleen, maar dat lijkt me niet zo leuk) XD

Nee veel vriendinnen heb ik niet, maar diegene die ik heb hebben allemaal een vriendje en wonen best ver en vlakbij de stad dus gaan ze daar soms op stap…

je kan ook met vrienden gaan.

Yeah I know, maar alle vrienden die ik heb, willen ook gelijk wat van me snap je, die denken gelijk dat ik hun leuk vind als ik met hun uitga

hmm, nou, je hoeft niet gelijk met allemaal uit te gaan toch? dus ik weet niet hoevaak je wilt gaan. maar als je eerst met die ene gaat, en de volgende keer met die ander? dan gaan zij niet zo vaak uit maar jij wel :slightly_smiling_face: ieder zijn zin, toch?

ja shit ik heb dat ook xD.

-

zoek een uitgaan-maatje op girlscene