Uitgaan

Ik begon met uitgaan toen ik 16/17 was,
Ik drink de ene keer wel veel, de andere keer minder of niet…
Roken doe ik niet en met wie ik ga hangt er ook vanaf ahaha

Ik mocht vanaf mn 12e uit.
Meestal naar kroegen, af en toe een discotheek maar de kroegen hebben meer sfeer!
Ik heb geen tijd, zolang ik maar veilig thuis kom, is alles goed!
Ik drink denk ik wel veel, (ik drink meer als de jongens in de groep), maar ik weet wel hoeveel ik op kan, ik kom niet dronken thuis!
Ik rook niet, maar heel af en toe eens een trekje!

^oeh, vind je dat niet wat vroeg?

Ik geen idee vanaf wanneer ik uit mocht, ik vond het niet interessant genoeg om m’n tijd aan te verspillen. :'D Nu nog steeds, trouwens.

Ik mocht uit toen ik 16 werd.
Ik ga naar kroegen of discotheken (voor zover je dat discotheken kan noemen)
Ik ben meestal rond 4 uur thuis,
ik drink soms iets te veel, meestal bijna niks, ik rook niet, en met hoeveel ik ga verschilt nogal!

Sinds ik 16 ben uit, kroegjes/cafés, discotheken. Drinken verschilt, meestal drink ik niet. Als ik wel drink meestal normaal/tot beetje veel. Maar niet dronken. Roken heb ik vroeger heeeel af en toe gedaan nu nooit meer. Meestal uit met 3 a 4 echte vriendinnen en soms nog wat jongens of andere aardige meiden. Of die kom ik tegen. Als ik naar discotheek ga tot een uur of 3 en naar kroegje meestal uur of 1.

Yeah! Ik ben 21 en deel je mening nog steeds :slightly_smiling_face:

Ik ging op mn 15e na de schoolfeesten naar de kroeg en toen ik 16 werd ging ik ieder weekend uit. Nu nog steeds, ben nu 18 en dan kom je overal in. Ik drink niet veel, vind ik niet echt nodig, vroeger wel.

Ik ga uit vanaf 15, ben nu 18.
Ik ga elke vrijdag en zaterdag uit, ik blijf ongeveer tot 4 uur en dan moet ik nog naar huis. Ik drink veelste veel en rook ook. En vaak gaan we met een groep van 15-25 mensen, meer jongens dan meiden.

ik mocht uit toen ik 12/13 was. ik ben nu 15, ik drink niet teveel meestal tot ik aangeschoten ben. en ik rook alleen met uitgaan, maar ik ben van plan daar ook mee te stoppen. met hoeveel mensen ik ga verschilt.

Ik ging vanaf me 11e of 12e naar de teenerdisco, geen alcohol uiteraard. Dat was zo tot m’n 14e, toen ging ik een tijdje niet uit, en toen ik 15 was ging ik naar de kroeg. En ja toen dronk ik wel… best veel eigenlijk. Nu ben ik 17 en ga ik ieder weekend wel uit, heb nu pfeiffer dus drink helemaal niks maar daarvoor dronk ik altijd wel maar was ik niet altijd zat. Met wie ik ga verschilt, soms met 1 vriendin en soms met een hele grote vriendengroep. Maar ik ken toch wel heel veel mensen in de kroeg dus maak niet zoveel uit met wie je gaat. Ben trouwens altijd rond 4 uur thuis (of eerder, haha)

Ik ga nu al een maandje of 3 of 4 naar K’77.
Beetje voor alternatieve mensjes enzo. n_n
En ik kom dan rond 3 uur thuis, met vrienden natuurlijk.

ik ben 16, ga naar de Rumours en Bubbels (soort discotheek), vaak met een groep, meestal tussen 3 en half 4 thuis en ik drink wel wat, maar niet echt veel. oh, en ik rook ook niet. ^^

Wauw, wat goed dat de meesten onder jullie niet (of weinig) roken! :’)

Ik ging vanaf mn 16e echt uit.
Daarvoor wel eens een feestje of festivalletje ofzo.
Nu meestal naar een kroeg, ik drink niet zo veel, rook wel veel.
En ik ga meestal met een groep jongens mee en ben gemiddeld rond 4 uur thuis.

ik ging vanaf me 16e elke vrijdag naar de kroeg
eerst ging ik 2 jaar lang elke vrijdag naar de kroeg zo’n beetje en nu ga ik gewoon naar de stad of discotheek.
En ik blijf tot ik het beu ben of te dronken ben, kan 1 uur zijn, kan 4 uur zijn =) Ja, ik drink meestal wel veel, shotjes nemen en alles, haha.
maar ik rook niet
ik ga of met mijn vriendinnen, rond de 4 meisjes of ik ga met me vriend mee en dan vaak allemaal jongens en soms meisjes mee

Toen ik 12 was mocht ik naar een kroeg in de stad waar live bands spelen, maar dat duurde altijd maar tot 12 uur/half 1.
Vanaf dat ik 14/15 was mocht ik echt uit.

Nu ben ik 16 en studeer ik. Ik heb niet echt regels meer omdat mijn ouders het toch niet kunnen controleren als ik in Amsterdam ben (daar zit ik op school en ga ik meestal uit, ik woon bij mijn ouders in Den Bosch.)

Meestal ben ik tussen 3 en 5 uur thuis. Ik rook niet en drink niet veel.

Vanaf mijn 16e
Ik had voor het eerst een vriendje en die ging veel uit
Nja en toen mocht ik mee, maar moest wel optijd thuis zijn (half 12 s’nachts, maar dan moest hij mij thuis brengen)

Ik drink niet, maar ik rook wel (schaam schaam), ga er wel mee stoppen, maar echt veel uit ga ik niet
denk 1x per maand ofzo (ben meer van het thuis zitten met een dvdtje)