Uitgaan

Hooooooi, vanaf welke leeftijd mocht/mag jij uitgaan?
Naar waar ga je dan en tot hoelaat blijf je?Drink je veel?Rook je soms?Met hoeveel meisjes/jongens ga je?
Gewoon uit nieuwsgierigheid. ;3

Vanaf me 15e
Toen ging ik naar een discotheek, en nu ga ik meestal naar de kroeg
Blijf meestal tot 2 uur/half 3
Drink de ene keer wel veel, maar soms ook maar eentje
Nee, ik rook nooit
Verschilt per keer :’)

Ik begon op mijn 16e met uitgaan en dat mocht gewoon. Ik weet niet hoe het zou zijn als ik eerder uit zou zijn geweest.

Ik ga meestal met 3 vrienden.
Ik ga naar kroegen, want die vind ik gezellig.
Soms tot 1, maar het kan ook 5 uur worden :’)
Ik drink niet veel. Ik rook niet en dat was het.

Leuk ! (:

Vanaf mijn 16e wou ik pas, toen mocht het ook gewoon.
Soms ga ik naar de kroeg, dan drink ik van te voren wat met een paar mensen en dan meestal rond 2 uur naar huis.

Ik ga ook vaak naar feesten tot 4/6 uur (ligt aan de zaal) met mijn vriend en dan komen we daar meestal mensen tegen. Daarna meestal afteren tot een uur of 8…

Ik ging eerst vanaf me 12e, naar een kinderdisco achtig iets, zonder alcohol, was van leeftijden 12-16.
En nu ben ik 15, en we hebben nu iets gepland voor volgende week om uit te gaan, en daar is wel alcohol enzo. Maar aangezien ik nog nooit iets gedronken heb, ben ik ook niet van plan om veel te gaan drinken ;p en roken heb ik ook nog nooit gedaan/geprobeerd. Dus daar ook niet…

Ik ging volgens mij op mijn 16e voor het eerst echt uit in de stad. (schoolfeesten ofzo dus niet meegeteld)
Wat we meestal doen is gewoon de stad in gaan en zien waar we terechtkomen, gewoon ergens waar je kunt dansen of een cafe ofzo, en het hangt er vanaf met hoeveel mensen, de ene keer met 3, de andere keer met 6… ligt eraan wie mee wil (:
ik drink niet absurd veel (word nooit echt dronken, wel behoorlijk aangeschoten) en ik rook niet (behalve heel heel soms een trekje ofzo)
en tot hoe laat we blijven, ligt eraan hoe gezellig het is. maar eigenlijk bijna nooit tot na 3 uur.

Upje. -a-

ik ging vanaf me 13e ofzo altijd naar teenagepartys in discotheke hahaaha maar echt uitgaan vanaf me 15e , ga gewoon naar de stad toe of andere discotheken, drink van te vore meestal eve in met paar vriendinne ( scheeld geld! whaha) en drink bij het uitgaan zelf ook nog wel wat, en rook soms ook de tijd verschilt heel erg tusse 2 en 6 uur ofzo

15= bijna 16, ik vond het stom en nog steeds. ik zit liever lekker lui op de bank. ik drink zelden,& rook niet

Haha, ik ook hoor. (:

toen ik bijna 15 werd, dus nog 14, ik drink niet heel heel veel, maar wel wat. Meestal ga ik eerst gezellig met 3 vriendinnen en dan in de stad komen we meer mensen tegen en dan eindig je met een grote groep dat is altijd wel gezellig. Ik moet om 2 uur thuis zijn.

Ik ben nu bijna 15, ik begin nu een beetje ermee :slightly_smiling_face:
op vakantie mocht ik iedere avond uit (op vlieland) en dronk ik niet zoveel, ook voor het geld, paar dingen per avond (2 of 3). en nu wil ik wel uit in de stad maar er wordt heel streng gecontroleerd, dus… o en ik rook niet

Ik ben nu 15, bijna 16 gelukkig. En als ik ga ga ik meestal naar een discotheek. Ik wil echt meer uitgaan haha dus ben blij als ik 16 ben. En uhhm ja ik drink dan alchol en de hoeveelheid valt meestal wel mee en ik rook niet.

Vanaf mijn 16e. ik drink niet en ik rook niet.
ik ga nooit alleen in ieder geval maar het licht er per keer aan met hoeveel.

toen ik 15 was mocht ik opzich wel maar ik kwam niet binnen :’) ben toen wel met carnaval uitgeweest. ik had een limiet van 3 drankjes en daar hield ik me heel braaf aan haha.

nu ben ik net 16 en ik ben van plan 1x in de 3 weken uit te gaan, ik mag van mijn ouders wel elke week maar dat wil ik zelf niet, ik zit liever thuis op de bank haha. Ik rook niet en drinken mag ik zelf weten want ze vertrouwen mij en weten dat ik van mezelf weet wanneer ik moet ophouden… En ik word nu met de auto gehaald (uiterlijk 3 uur 'snachts geloof ik) maar volgens mij mag ik binnenkort ook wel fietsen als ik met een groepje naar één huis fiets en daar blijf slapen…

heel verhaal xD

vanaf me 15e dus nog niet zolang, drink al best lang en ook best veel dusja ik vind het wel gezellig met drank erbij, en somss wat te roken.
ik blijf tot ongeveer 2 uur/half 3, en we gaan met een groep van 8 personen ofzo, meer jongens dan meisjes.

Up.^^

Ik weetniet wanneer ik uit mag gaan, het boeit me ook niet zoveel want ik ben 13. ik denk dat ik pas met mn 16e ga. eerder wil ik niet.

Vanaf welke leeftijd mocht/mag jij uitgaan?
Op me 14e begon m’n moeder er wel eens over, maar ik voel me er niet erg door aangesproken. (ben nu 16)
Naar waar ga je dan en tot hoelaat blijf je?Drink je veel?Rook je soms?
Ik drink af en toe klein beetje, ik rook niet, heb (inspannings)astma.
Met hoeveel meisjes/jongens ga je?
Geen. BF’s only.

(: