Uitgaan

Ook wel eens van die dingen gezegd tegen een jongen met uitgaan dat je de volgende dag denkt: dit kann niet…
Ik heb me gister dus zwaar misdragen. ik leek wel wanhopig, ik heb tegen de jongen die ik leuk vond en waar ik mee stond te praten wel 10x gezegd dat ie me gek/wild maakt . whaa wtf volgens mij is dat echt een dikke afknapper

achja dan weet ie t wel gelijk, en je kan nou altijd nog zeggen dat je echt heel zat was. alleen ik heb ook gehoord dat jongens zatte meisjes ook een afknapper vinden :’) nja ik heb het ook wel eens meegemaakt maar niet bij een jongen die ik leuk vond ofzo.

Gebeurd zo vaak bij mij. :pensive: Hahah, stom.

ja ik was best wel dronken. hij zei ook de hele tijd gaat t wel/drink maar ff niks meer… ohh ik heb het zo verpest. en zelf had ie niks op

Ik heb dat ook weleens gehad, moet je wel mee oppassen anders sta je straks bekend als iemand die altijd dronken is. Ik heb zo vaak onzin lopen vertellen, haha maar af en toe is dat ook weleens grappig.

OT: Heeft ie wel eens hints gegeven dat ie jou ook ziet zitten?
Dan kan je nog altijd zeggen “dronken mensen spreken wel de waarheid”.
Dan weet hij gelijk hoe jij erover denkt en misschien denkt hij ook zo. En dan hou je er toch nog iets positiefs aan over.

Ja dat had hij die avond nog gezegd, maar hij moest weer vroeg weg… Ik denk dat als ik hem spreek inderdaad maar zoiest zeg haha :stuck_out_tongue: we stonden zo een beetje tegen elkaar aan en ik vond hem zo leuk, toen zei ik : ik word beetje g*eil van je . OMG dat is toch erg :S

Ik heb het zelf nooit zo erg, maar ik ken mensen die dat ook nogal vaak hebben :’). Geeft niks. Als je 'm vaker spreekt, moet je gewoon even sorry zeggen. Iedereen wordt een beetje raar bij het uitgaan :].

je zegt dat je dronken was maar je weet nog wel wat je allemaal deed?
dan zal het wel niet zoooo erg geweest zijn ?

wat heb ik aan die reactie?:slightly_smiling_face:
Ik was best wel dronken zei ik, ja en dan weet ik nog wel wat ik heb gedaan hoor.

xD
hahahaha
Had je nu schattige/lieve genante dingen gezegd x’)…

Sorry, ik hoop dat het alsnog goed komt :wink:

als ik behoorlijk dronken ben weet ik meestal ook nog wel wat ik gedaan heb hoor…

Haha ohh ik heb dat ook zo vaak gehad… Gewoon vaker afspreken als je wel nuchter bent dan issie het zo weer vergeten…

En ik gisteravond ook weer… Maarja dat was bij mn vriend, dan is het ok :slightly_smiling_face:

heb je m nog gesproken daarna? toen je weer nuchter was zegmaar? :stuck_out_tongue:

Nee dat is idd niet zo erg SimpleMind :stuck_out_tongue:
Nee hij zei op het eind van de avond ik spreek je morgen, maar geen sms en ook niet op msn gekomen. (zit al de hele dag aan school met msn aan haha :blush: )
Ik ga zeker geen sms sturen hoor! Ik was hem ook echt de hele tijd aan het betasten hehe

haha gelukkig heb ik n vriend, die alles wel accepteerd,
t blijkt dat ik ooit gewoon midden in zon uitgaans iets heb gevraagt of ie wou neuken, kon ik niet meer herinneren maarja=P

ook niet gedaan hoor!

, wel heb ik dat ik tegen gewoon vrienden wel eens heeeele vage dingen zeg,die je dan nog maanden lang aan moet horen (grommmm)