Uitgaan

Ik ga vanavond met mijn werk naar de stad (uitgaan) maar om eerlijk te zijn, ik ben nog nooit uitgeweest!

dus ik heb een paar vraagjes, ik hoop dat iemand ze wilt beantwoorden.

Kan ik een tas meenemen?
Waar moet ik mijn geld laten?
hakken of normale schoenen (gympen,sneakers)?

Wat doen jullie meestal? Geld in je broekzak of in een (kleine) tas?

Uitgaan als in naar een discotheek gaan? Of meer een cafétje?

Een tas meenemen kan wel, maar ik weet niet wat jij verstaat onder een tas? Naar een discotheek zou ik of geen tas doen, of zo’n klein avondtasje. Naar een café kun je wel gewoon een leuke schoudertas mee.
Geld dus in je tas, of anders in je broekzak.
Qua schoenen kan alles. Discotheek betekent natuurlijk wel veel dansen, dus dat moet je wel kunnen (en vol kunnen houden) op hakken.

ja je kan een tas meenemen maar ik zou gaan voor een klein tasje waar jij je geld kan in stoppen , mobiel en sleutels . Als je goed op hakken kan lopen en er geen last van heb kan jij je hakken aan doen maar als je twijfeld zou ik voor platte schoenen gaan.

Wat doen jullie meestal? Geld in je broekzak of in een (kleine) tas?

Ligt eraan.
Als ik naar de disco ga dan doe ik het meestal gewoon in mijn broekzak, als ik tenminste een broekzak heb. Dat is meestal namelijk handiger bij het dansen…
Maar als je uit eten gaat of iets in die richting zou ik gewoon een tasje meenemen.

Kom op! 50 x bekeken en maar 2 reacties?:grin:

Ik prop altijd alles in mijn broekzakken.

Waar ga je heen?
Als ik naar een cafe ga doe ik vaak wel hakken aan.

Maar als ik naar discotheek ga doe ik vaak laarzen, je danst en loopt hele tijd en mijn voeten zijn anders echt zooooooo dood. En ik heb geen uitgaanspumps maar wel laarzen voor 15 euro per stuk gekocht bij schoenenreus die ik voor uitgaan doe. Anders gaan al je schoenen naar klote door glas/kauwgom/drap ect…

En ik heb altijd tasje bij, gewoon zo’n heel kleintje, omdat ik altijd camera mee heb.

Ga je nu echt op stap of uit eten of zo ?

Ik doe meestal alles in mijn broekzakken, maar als ik bob heb ik meestal wel een klein tasje mee omdat ik dan rijbewijs en autosleutels en zo mee heb. En meestal ga ik op hakken, maar soms ook wel platte schoenen.

een cafe ja ;] niet uiteten of een discotheek, ik kan echt niet dansen! Haha, gelukkig hebben we in zwolle geen discotheken !

Of ik zou zo’n heel klein schoudertasje meenemen wat niet in de weg hangt of alles in je broekzakken doen. Ik doe alles in mijn broekzakken, omdat ik geen klein schoudertasje heb.

Als je goed op hakken kan lopen dan zou je wel hakken aan kunnen doen, maar anders zou ik gewoon platte schoenen aandoen

Oh ik doe het altijd in klein tasje (A)

Kan ik een tas meenemen?
Waar moet ik mijn geld laten?
hakken of normale schoenen (gympen,sneakers)?

ik neem meestal geen tas mee, je geeft em toch aan de balie af, en het danst onhandig. sommige mensen doen een klein tasje meenemen die naast je hangt.
ik doe me (brief)geld in me broekzak, je krijgt toch meestal muntjes.
normale schoenen, als je wilt dansen en drinkt, je weet ook niet hoe het eruit ziet daar en soms zijn er veel trappen en das ook niet handig op hakken natuurlijk
veel plezier

ooh gast een cafe, daarvoor hoef je echt niks speciaals te doen haha.
dus gewoon in je kleren (als je normaal hakken aanhebt zou ik haken aandoen en met normale schoenen ook), je kan gewoon een tas meenemen.

Maak je niet zo druk!
je geld kun je gewoon in je zakken doen en naar een cafe zal ik gewoon platte schoenen aandoen :slightly_smiling_face:

Haha sorry, ik maak me altijd te druk x’D