Uitgaan

Ik heb nu ruim 3,5 jaar een relatie met mijn vriend en mijn beste vriendin 4 jaar een relatie met haar vriend. De jongens zijn ook weer vrienden van elkaar wat natuurlijk heel leuk is! :slightly_smiling_face:
Hun gaan geregeld uit, maar mijn vriendin en ik zijn daar totaal niet ervaren in… maar toch lijkt het ons is leuk om uit te gaan. Maar wat wij ons afvragen is, wat is nou precies ‘uitgaan’? Wij hebben dan een bepaalde voorstelling van hangen in een bepaalde kroeg oid. Ook vragen wij ons af waar we leuk uit kunnen gaan? We wonen allebei in Hoorn.

Graag reacties! :slightly_smiling_face:

Ligt er ook maar net aan wat je zelf wilt. Je kunt naar een club gaan en daar lekker gaan dansen, maar je kunt ook gewoon naar een kroeg en wat gaan drinken/kletsen. Je kunt het in principe net zo heftig maken als je zelf wil…

Dat is inderdaad heel verschillend en ligt aan jezelf.
Je kunt naar een club en dansen, een café en meezingen of een kroeg en gezellig kletsen. Je kunt ook bandjes bekijken bijvoorbeeld.

x

Ga eens met zn vieren!

Als ik uitga, dan bedoel ik daarmee dat ik naar de kroeg ga. Maar een club kan inderdaad ook, alleen daar heb ik een hekel aan.
Toevallig vind ik zelf het uitgaansleven van Hoorn ook niet zo heel boeiend, haha.