Uitgaan

Ik ga vrijdag met een vriendin uit. We gaan maar met z’n tweeen deze keer, maar ik vraag me af: is dat niet awkward of raar? Zijn er meerdere meiden die wel eens maar met z’n 2 gaan? Kun je dan alsnog gewoon ‘los’ gaan zeg maar of is dat raar? We gaan in Den Bosch en zijn beiden 16.

En nog een vraagje, hiervoor ben ik alleen op zaterdagen naar de stad geweest en nu gaan we op een vrijdag, komen er dan ook gewoon veel mensen of is de stad dan ineens uitgestorven of zo? :cold_sweat:

Ik doe dat zo vaak, je komt vanzelf leuke mensen tegen. Zou me niet te druk maken als ik jou was en het gewoon leuk hebben. :wink:

Ik ga bijna altijd met z’n 2en of maximaal 4/5 uit. Met een klein groepje is het altijd veel gezelliger als met meer. En je komt natuurlijk nog andere mensen tegen, en natuurlijk kun je los gaan. Met z’n 2en kun je je ook gewoon helemaal laten gaan (:

Nee totaal niet raar …
Ik ga juist het liefst met z’n tweeën. Met drie heb je het probleem weer dat er ééntje zich altijd weer buitengesloten voelt. En vier is net te veel want meestal raken wij elkaar gewoon kwijt in de discotheek. En je toch twijfelt werk je gewoon een fles Vodka naar binnen ofz. Dat werkt meestal heel goed :wink:

Nee hoor. Je raakt vaak wel in gesprek met anderen of je komt iemand bekend tegen. :slightly_smiling_face: Gewoon doen!

Aah okee, goed om te horen! :slightly_smiling_face: Jullie voelen je dan dus niet ineens ongemakkelijk als je moet dansen ofzo omdat je maar met zn 2 bent en anderen misschien met meerderen ofzo?

Ik ga vrijdag ook samen met een vriendin, met twee, drie of vier mensen vind ik leuker dan met een hele groep. :slightly_smiling_face: Veel plezier alvast, Den Bosch is echt leuk!

xJustOneLife Dankjewel! :slightly_smiling_face:

En nog een vraagje, hiervoor ben ik alleen op zaterdagen naar de stad geweest en nu gaan we op een vrijdag, komen er dan ook gewoon veel mensen of is de stad dan ineens uitgestorven of zo? :cold_sweat:

Ik vind met een iemand of met een paar mensen juist gezelliger dan met een hele groep.

Met zijn tweeën vind ik ook juist leuker dan met een hele groep. Als ik met meerdere ga sta ik waarschijnlijk binnen een halfuur al alleen omdat iedereen elkaar kwijt is of anderen tegen is gekomen.

En ik weet niet of het op vrijdag even druk is, want ik ga ook alleen op zaterdagen. Denk dat het wel iets rustiger is, aangezien veel mensen er weer vroeg uit moeten op zaterdag, maar het zal alsnog wel gezellig zijn.

Nog meiden die wel eens op vrijdag gaan/zijn geweest? :slightly_smiling_face:

Ik ga zelf altijd op zaterdag en eigenlijk altijd met 2.

Als het leuke muziek is, ga je vanzelf wel los. Leuke mensen zijn er sowieso ookal kan je ze niet meteen vinden