Hoi
Vanavond ga ik uit, maar ik hou er niet zoveel van. Hebben jullie misschien tips om het wat leuker te maken?
Waarom ga je uit als je er niet van houdt?
Mij vriendinnen vonden het leuk als ik mee zou gaan
Als je vriendinnen je niet accepteren zoals je bent zijn het geen vriendinnen.
Sommige mensen gaan uit en anderen vinden er geen zak aan, dat is toch helemaal niet erg?
1x meegaan om te kijken hoe het is lijkt me normaal, maar als je het niets vind hoef je echt niet te gaan omdat je vriendinnen het toevallig gezellig vinden.
Dit, gewoon niet gaan als je dat niet wilt.
Same, maar als je toch al hebt toegestemd…
Ik heb geen idee hoe je het anders leuker moet maken, vertel gewoon aan je ‘vrienden’ dat je liever thuisblijft en noem de redenen die leuker zijn aan thuisblijven. Misschien willen zij ook weer een keertje gezellig thuis zijn?
Als dit de eerste keer is dat je uit gaat zou ik het gewoon aankijken. Dan weet je meteen of het voor herhaling vatbaar is of dat dit de eerste en de laatste keer is. Weet je dat het niet leuk is omdat je al vaker bent geweest dan zou ik lekker thuis blijven. Als je nu al zoiets hebt van hoe ga ik zorgen dat ik een leuke avond heb zou ik gewoon je avond op een andere manier gaan invullen. Anders is het tijd- en geldverspilling.
Ik vind uitgaan maar met een paar mensen echt leuk. Zonder hun ga ik niet. Dan vind ik er gewoon niks aan en zeg ik nee als ze me vragen.
Gewoon niet gaan als je het niks vind…
Heel erg bedankt allemaal, ik ga kijken of het iets is, zo niet ga ik gewoon naar huis. Bedankt voor de hulp
Je hoeft niet altijd te doen wat je vriendinnen doen en willen. Als jij uitgaan niet leuk vind, dan ga je toch niet? Ik vind het ook geen zak aan en heb die tijd echt overgeslagen.