uitgaan

Gaan jullie eigenlijk vaak uit ? Want ik ga bijna nooit uit
Omdat ik maar ongemakkelijk en niet weet hoe ik me moet gedragen
Heeft iemand daar tips voor? Zijn er meer mensen die niet zo vaak uitgaan
Of ben ik een uitzondering xd.?
Xx

Gewoon met vriendinnen gaan en lol maken, in het begin is het misschien en beetje onwennig maar daarna wordt het (meestal) vanzelf leuker. En als niet nou jammer dan, er zijn zat leuke dingen te doen op een vrijdag en zaterdagavond behalve uitgaan!

Ik ga niet zo vaak (meer) uit. Als ik ga, vermaak ik me altijd prima, maar ik heb er nu minder behoefte aan. Misschien omdat ik al best lang een vaste relatie heb.
En ik studeer nu ook en vind het veel leuker om in mijn studiestad uit te gaan dan in mijn dorp, maar ik woon niet op kamers, dus dat kan niet zo vaak…

Maar je bent niet verplicht om uit te gaan. Als jij niet wilt, dan ga je toch lekker niet :slightly_smiling_face:

Ik ben 18 en ga haast nooit uit ik hou daar gewoon niet zo van ik ga liever een filmpje kijken met vriendinnen. Ik weet niet of je een grote groep vrienden hebt maar ik vond het altijd fijn dat we met een grote groep gingen daar voelde ik me fijner bij.

Ik ging toen ik net 16 was nog wel eens uit, maar nu niet meer.

Je zou met je vriendinnen uitgaan. Draag iets leuks en ga met je vrienden uit. Je zou je gedragen gewoon normaal. Dans een beetje, praat met je vrienden en heb een leuke tijd. De clou is om leuke tijd te hebben. :slightly_smiling_face:

ik ga wel redelijk vaak uit, maar je bent zeker geen uitzondering hoor!
gewoon lekker dansen met vriendinnen, en wie weet kom je nog een leuke jongen tegen :smirk: