uitgaan

Gaan jullie eigenlijk vaak uit ? Want ik ga bijna nooit uit
Omdat ik maar ongemakkelijk en niet weet hoe ik me moet gedragen
Heeft iemand daar tips voor? Zijn er meer mensen die niet zo vaak uitgaan
Of ben ik een uitzondering xd.?
Xx

Gewoon met vriendinnen gaan en lol maken, in het begin is het misschien en beetje onwennig maar daarna wordt het (meestal) vanzelf leuker. En als niet nou jammer dan, er zijn zat leuke dingen te doen op een vrijdag en zaterdagavond behalve uitgaan!

Ik ga niet zo vaak (meer) uit. Als ik ga, vermaak ik me altijd prima, maar ik heb er nu minder behoefte aan. Misschien omdat ik al best lang een vaste relatie heb.
En ik studeer nu ook en vind het veel leuker om in mijn studiestad uit te gaan dan in mijn dorp, maar ik woon niet op kamers, dus dat kan niet zo vaak…

Maar je bent niet verplicht om uit te gaan. Als jij niet wilt, dan ga je toch lekker niet :slightly_smiling_face:

Ik ben 18 en ga haast nooit uit ik hou daar gewoon niet zo van ik ga liever een filmpje kijken met vriendinnen. Ik weet niet of je een grote groep vrienden hebt maar ik vond het altijd fijn dat we met een grote groep gingen daar voelde ik me fijner bij.

Ik ging toen ik net 16 was nog wel eens uit, maar nu niet meer.

Je zou met je vriendinnen uitgaan. Draag iets leuks en ga met je vrienden uit. Je zou je gedragen gewoon normaal. Dans een beetje, praat met je vrienden en heb een leuke tijd. De clou is om leuke tijd te hebben. :slightly_smiling_face:

ik ga wel redelijk vaak uit, maar je bent zeker geen uitzondering hoor!
gewoon lekker dansen met vriendinnen, en wie weet kom je nog een leuke jongen tegen :smirk:

Ik ga ook nooit uit. :stuck_out_tongue: Heb daar helemaal geen behoefte aan, kost me veel te veel geld en ik beleef er geen lol aan. Helemaal niet raar hoor als je het niet leuk vindt of liever niet al te vaak doet. Het lijkt af en toe wel zo dat je ‘moet’ uitgaan omdat iedereen het doet, maar er zijn genoeg meiden en jongens die er ook niet zo van houden.

Hoe oud ben je Lisanne? Ik ga vanaf mijn 14e eigenlijk wel regelmatig uit. Maar ik weet nog precies hoe het de eerste keer was. Ik zou toen met een vriendinnetje uitgaan. We hadden ons mooi opgemaakt enzo en uiteindelijk durfden we niet en zijn we gewoon langs de discotheek gefietst terug naar huis, haha!

Als je eenmaal de smaak te pakken hebt wil het wel. Maar sommigen hebben gewoon niet zoveel met uitgaan en kijken liever thuis met vriendinnen een film ofzo.

Als je vaker uitgaat voelt het vanzelf minder ongemakkelijk. Ik had de eerste keer ook.

Het begin is altijd een beetje awkward, maar na een half uurtje is dat meestal wel weg :slightly_smiling_face:

Ik ga altijd dansen trouwens als ik uitga, niet naar de kroeg ofzo (in de kroeg is wel minder ongemakkelijk want daar praatje gewoon)

Dit had ik ook inderdaad. Ligt er ook aan hoe goed je je voelt, voel je je zelfverzekerd dan is uitgaan ook leuker (spreek ik uit ervaring, was eerst niet zo zelfverzekerd en vond het toen mwah, nu ben ik zelfverzekerder en vind ik het ook veel leuker).

Ik ben wel eens uitgegaan, maar dan durfde ik niet te dansen, omdat eigenlijk de muziek mij niet lag. Plus in van die disco’s voel ik me vaak ongemakkelijk vanwege de jongens. Ze doen vaak zo… apartig xD. En eerlijk gezegd ben ik ook niet zo goed in dansen.

Toen ben ik op een gegeven moment naar een paar Dubstep en drum and bass feestjes gedaan. En daar durfde ik wel te dansen. De mensen zijn daar heel erg aardig. En de muziek vond ik leuk. etc.

Misschien voel je je niet op je gemak omdat het niet jou soort muziek stijl is.
En zoals de andere zeggen over zelfvertrouwen, dat is waar. Vaak krijg je van uitgaan meer zelfvertrouwen. En hoe vaker je gaat hoe makkelijk en leuker het later allemaal word.

Ik heb wel een tip: ga alleen naar feesten die je leuk lijken omdat je er bv met veel vrienden heen gaat, ga niet naar feesten omdat het feesten zijn, dan is het veel minder leuk! :wink: