Uitgaan

Khad een vraagje aan jullie. Als jullie uitgaan bijv. in het weekend wat doe je dan? Ik ben zelf namelijk niet echt zo’n discotype. Maar kben ook niet saai. Kzou graag op een andere manier uitgaan iemand tips enne zijn er meer mensen die er zo over denken?

Uhm… ik weet niet.
Ik ga gewoon dansen (vind ik leuuuk :grinning:)
en soms ff zitten en kletsen en wat drinken…
gewoon gezellig…
en de eene x is het leuker dat de andere x !

Soms gewoon wat drinken, soms dansen en soms… hele nacht door de stad slenteren :stuck_out_tongue:

okee nog meer reacties?

Ik ging eerst wel naar discotheken maar dat vind ik nu niet zo leuk meer.
Wanneer ik nu uit ga ga ik liever gewoon de stad in, beetje naar cafe’s enzo.
En dan kan je voor een wat rustiger café gaan waar je wat meer kan kletsen enzo… maar je kan er ook een nemen waar je kan dansen :stuck_out_tongue:
Gewoon gezellig bij een vriendin wat drinken met een dvdtje kan ook heel leuk zijn trouwens.

Bij ons in de stad is er een soort danskroeg. dus de gezelligheid van een kroeg maar met 2 dansvloeren & goede muziek. Maar ik weet niet of er bij jou in de buurt ook zoiets is?

de waag? :stuck_out_tongue:

Haha ja

Ik ga niet uit :flushed: Ik vind een avond gezellig met vrienden véél leuker :slightly_smiling_face: dus kan je dr weinig over vertellen :stuck_out_tongue: maar áls ik uit ga… ga ik liever naar een kroeg :slightly_smiling_face:

k ben meestal bij me vrienden en dan doen we leuke dingen zoals midden in de nacht naar de stad gaan en dan daar elkker lopen en drinken en je hebt bij ons in arnhem korenmarkt en daar ga k meestal naar toe drinken dansen lekker praten enso

Bedankt voor jullie tips. Bij ons heb je alleen twee disco’s waar iedereen ongeveer heen gaat. Zoals Charlotte zei zo’n danskroeg lijkt me wel leuk, maar dat heb je bij ons niet. Je hebt wel cafe’s maar ik ben 15 en in die cafe’s komen alleen maar mensen rond de 20/25 dus das ook niet echt gezellig. Enne veel van die gelegenheden mag je niet in als je 15 ben. Maarja hopelijk komen er nog gelegenheden zoals jullie zeggen. meer tips zijn welkom

Ik ga eigenlijk altijd naar discotheken enzo, vind ik altijd wel leuk. Maar als ik 16 ben dan ga ik denk ik ook gewoon naar de stad toe en daar naar dingen enzo.

ik MAG niet eens uitgaan ¬¬ mn ouders zijn echt zooo bezorgt 0.o
ik zeg pap; ik ga naar de swaf
zegt hij; doe niet zo onnozel
EINDE GESPREK.

Ik ga altijd eerst wat de kroegjes in en daarna discotheek.

Mijn ouders vinden het ook niet goed als ik zaterdagavond naar een discotheek ga tot 3 uur. Maar ze vinden het ook niet erg als ik ergens een leuke uitgaansgelegenheid vind en op een redelijke tijd thuiskom

Soms ga ik naar de kroeg of naar de disco in de buurt als er een gelegenheid is (Ladies Night, DJ’s, optredens…).

@ Soliloquy: Woon jij ook in Hoorn? XD

Hmm, ben ik nou de enige die totaal geen behoefte heeft aan uitgaan? :stuck_out_tongue:

uhhm denk t. Veel mensen vinden het leuk om na een schoolweek iets anders te doen. Maar zoals ik al zei ben ik ook niet het discotype

up

ik ga altijd met wat vrienden eerst indrinken
en dan naar een club/discotheek… en dan gewoon beetje dansen
beetje lullen met iedereen