uitgaan

Heyy,

Ik heb veel vrienden die allemaal boven de 16 zijn en ik als enige jonger. Dan gaan we met z’n allen uit, maar soms vragen ze me toch id. Nu vroeg ik me af of jullie tips voor me hebben om er ouder uit te zien. Dankjewel!

xx

Veel make up en hoge hakken en je haar krullend misschien. :astonished:
Gewoon anders uitzien. :grinning:

ID vervalsen

Op je profiel staat dat jij ook gewoon 16 bent? Maar ik zou gewoon lekker wachten tot je 16 bent want stel je komt er niet in dan kunnen je vrienden ook niet naar binnen omdat ze bij je moeten blijven. Of ze gaan toch naar binnen en laten jou achter.

Eyeliner en niet te veel blush/eyeliner

oh ik doe daar nooit echt wat aan. je ziet er ouder uit met donkere ogen, dus ik zou zeggen meer eyeliner en mascara, eventueel wat oogschaduw. maar als de bewaker altijd vraagt: BEN JIJ AL 18?!?! dan zeg ik altijd eerlijk: nee sorry, ben 17.
soms laten ze je alsnog naar binnen.

Ik weet niet waar ik dat moet doen?

Dat zou ik ook echt niet doen, een vriendin van me deed dat en is ermee op het politiebureau terecht gekomen. Ik ging ook al op mijn 15e op stap, maar heb het geluk dat ik er wat ouder uitzie, ik zou in ieder geval zelfverzekerd over proberen te komen als je naar binnen loopt en verder niet veel aan make-up en alles gaan veranderen, naar mijn idee lijk je daar niet echt ouder door.

ja, ben best wel lang enzo, draag gewoon kleren die ik leuk vind…

Klinkt erg bekend! ben inmiddels 17 en word soms nog 13 geschat. wat ik eerst wel is deed was met een oudere vriend van me hand in hand naar binnen lopen en dan keken ze niet een naar me. en verder niet meer make-up dan normaal anders. Make-up veranderd niks aan je gezichtsvorm en dat is nou vaak wel waardoor mensen jonger worden geschat
Xx

Heel veel make-up op doen(vooral zwarte smokey eyes en eyeliner), je haren los doen(misschien extensions in), hele hoge hakken, kort rokje, inkijk hebben, zelfverzekerd overkomen. Dan moet het toch goed komen?

Er zijn tegenwoordig genoeg meiden die 12 jaar zijn en eruit zien als 17/18 jarigen door hun kleren en make-up.

Teveel make up is sowieso niet goed, ben je eindelijk binnen en dan de hele avond rondlopen als een barbiepop met een laag cake op d’r gezicht? 'T is maar wat je leuk vindt

Wachten tot je oud genoeg bent.

Als je zelfverzekerd loopt en gewoon normaal doet kom je overal binnen (:
Oke, tenzij je er heel jong uitziet.