uitgaan

ik had echt geen idee waar ik dit moest zetten maarja dan maar hier (:
ik ben nog nooit uitgegaan alleen naar mijn idee gaat het alleen maar om schuren en zoenen als ik zo verhalen hoor van vrienden/vriendinnen enzo. en kheb dat zelf beide nog nooit gedaan. maar ik ga dus waarschijnlijk over een paar weken voor het eerst uit en stiekem (dit klinkt misschien een beetje raar) vind ik dat best spannend enzo… dus ehh help?

Dat ligt denk ik heel erg aan de plek waar je uitgaat. Ga je naar een grote club of naar een kleine kroeg of discotheek?

Ligt er aan wat je gaat doen, met wie en waar.

Mijn vrienden en ik gaan ook vaak ‘uit’, maar wij gaan bijna altijd poolen in een kroeg en gewoon gezellig praten. Er is dan ook een soort kroegje waar je kunt dansen maar daar komen nooit van die ‘schuur en zoen’ typjes.

Het beeld van uitgaan wat jij bedoelt zou ik zelf echt persoonlijk nooit meer willen meemaken

Het ligt inderdaad ook wel aan de plek, in een discotheek waar het heel normaal is om met iedereen te schuren oid komen weer andere mensen dan bijvoorbeeld een cafe waar je kan poolen. Maar het ligt ook wel aan je zelf als jij niet wil zoenen en ‘schuren’ dan doe je dat niet.