Uitgaan ..what to wear?

Heey meiden, aankomende zaterdag (morgen) ga ik uit.
Ik zat me net te bedenken dat het handig is om alvast te kijken wat ik aandoe aangezien ik morgen niet zo veel tijd heb om daar uren voor na te denken en te passen. Ik wil eigenlijk iets van een cropped top maar aangezien ik die niet heb moet ik even iets bedenken.
Maar vinden jullie dat kunnen of niet? Niet helemaal boven me navel net eronder ongeveer…

Ook zijn we van plan om met glow in the dark bodypaint onze armen te ‘schilderen’ met ‘strepen’
of is dat echt not done? Waarschijnlijk doen we dat toch wel, ja we zijn prettig gestoord… hahah maar wat denken jullie over een ‘cropped top’ kan dat?

Ga je vaker uit? Want ik vind het nogal apart als mensen helemaal voor een avondje uit ineens glow in the dark gaan gebruik enzo. Het is geen speciaal feest ofzo.

Ja ik ga vaker uit. We gaan met een hele groep mee die dit ook allemaal gaan doen haha

Ik ben benieuwd waar je dan gaat, want ik zou het echt HEEL raar vinden haha. ;p

Ja het is een thema alleen die bodypaint heeft niks met het thema te maken hoor hahaha

Als je nou ook even in de beginpost uitlegt dat het om een thema feest gaat, was een stuk duidelijker geweest :stuck_out_tongue:

^ Oh dus niet gewoon uitgaan. Ja, want dat versta ik onder ‘ik ga uit’. Wat is het thema?

Het thema is Kleur
Maar omdat glow in the dark niet echt kleur is maar lichtgevend is vonden we dat allemaal ook wel een grappig idee?!

Dan is het wel leuk ja met dat thema en een hele groep. En dat topje wat je beschrijft kan best.

ik vind het topje niet echt kunnen… maarja dat ben ik haha :slightly_smiling_face:

Zo’n top kan wel

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/algemeen-wat-aan-te-trekken-…-195777.0.html