Uitgaan, Wat drink jij?

Heey mede forummers!

Ik ben nieuw hier, Ja hier ja op dit forum.
Al aan een paar forums mee gedaan, kwam er toch achter dat sommige forums niet zo serieus zijn als ze lijken.

Nu maar even naar me onderwerp gaan.
Ik denk dat heel veel meiden op dit forum vast wel eens uitgaan, omdat het bij mij meestal wijn of energy is wat ik drink, kan ik wel wat raad gebruiken.

Ik vind het namenlijk nog al saai overkomen als iemand vraagt of je nog wat drinken wil, en je dan al voor de 1000x zegt: “Doe maar een wijntje hoor.” Wat zullen ze dan wel niet van me denken, Goh heb je weer zo’n saaie chick die alleen maar wijn drinkt. Haha dus ik heb wat hulp nodig.

[fgcolor=#EB28E4]Wat is jouw favoriete drankje tijden het uitgaan?[/fgcolor]

wijn

whiskey zonder ijs :]

wijn, mix drankjes, of bier als er niks anders is :stuck_out_tongue:

Het maakt toch niet uit wat je wil drinken! Doe gewoon wat jij lekker vindt. ik ga nooit uit maarja dat mag je toch zelf weten lijkt me

Over het algemeen drink ik;
In het café waar ik werk drink ik zoete wijn.
In de discotheek drink ik boswandeling of cola.
Maar zo nu en dan wisselt het nog wel eens met een mixdrankje ofzo.
En soms heb ik m’n avonden dat ik bier drink.

Daar heb je gelijk in ben ik bang,
Maar ik vind het altijd nogal saai overkomen, en daarom vroeg ik jullie raad:)

Meestal rode wodka/7up, bacardi razz/7up, malibu/cola, smirnoff ice.

Wat voor mixdrankjes?

pff…kom op zeg. Alsof dat nou belangrijk is.

mixdrankjes , maar als iemand (een vriendin) mij drinken aan bied dan vraag ik een cola want vind het aso om zo’n duur drankje te vragen aan iemand anders

Wijn :slightly_smiling_face: Malibu/cola Bacardi razz/7 up

Wat maakt het nou uit wat je drinkt? Als jij wijn nou lekker vind? :slightly_smiling_face:
Ik drink altijd wijn of mixdrankjes, flugel met sinas is een aanrader haha

Wijn of een glaasje baileys en we nemen wel eens dropshot of tequila (maar dat komt niet heel vaak voor). Ik drink niet zoveel mix als ik naar de kroeg e.d. ga, want dat vind ik echt veel te duur :’) Maar als het eens voorkomt, dan drink ik meestal malibu+cola.

Wow, daar had ik overheen gelezen.
Boeiend als je een hele avond wijn drinkt. Ik doe dat ook en word nooit raar aan gekeken.
Weet je dat het juist beter is om de hele avond aan 1 drankje te blijven dan alles door elkaar te drinken? Er word echt niet raar opgekeken als jij de hele avond wijn drinkt hoor. Jongens drinken toch ook de hele avond bier?
Zie het maar als dat wijn bier voor de vrouwen is!

Boswandeling met ijs, jillz, shotjes : D

Flugel met sinas, klinkt als een aanrader.
Hopen dat ik niet over me nek ga.

bacardicola, boswandeling, bailey’s, cocktails, of gewoon bier/wijn. Vaak ook kriek.

Malibu/cola, Likeur 43, Baileys en shotjes. Maar ik lust wel mee, alleen dit zijn mijn standaard drankjes.

@AustraChick Het smaakt naar een raket ijsje :drooling_face: