Uitgaan verhalen zonder OMG reacties #1

haha wat een geweldig topic! upje dus maar :slightly_smiling_face:

Hahaha erg leuk topic :slightly_smiling_face:

Ik ging een keer met vriendinnen uit, en er was de hele tijd zo’n viezige jongen alleen aan het ‘dansen’, hij stonk en had zo’n vlassig baardje, en hij was alleen en gewoon ja beetje raar. Verder prima dat hij er is maar hij was niet date materiaal zegmaar.

Aan het eind van de avond gaan we weg, en het is nogal druk dus we moesten ons echt door de menigte worstelen. Een vriendin loopt achter me en ik voel ineens een hand op mijn kont. Ik dacht; oke raar maar ze is vast bang dat ze mij kwijt raakt. En waarom kijkt iedereen me zo raar aan?

Kijk ik na een paar minuten achterom… is het die jongen. =/

Geen wonder dat iedereen mij raar aankeek toen ik langsliep!

Was met m’n vriend in een café en toen kwam er een meisje naar me toe en zei:“Ik vind jou het knapste meisje hier, ik ga een jongen voor je zoeken” dus ik vertellen dat ik al een vriend had enzo, maar dat geloofde ze niet. Uiteindelijk is ze nog een paar keer terug gekomen, maar toen m’n vriend en ik buiten een beetje ruzie hadden geloofde ze het pas denk ik. Zag een paar weken later dat ze lesbisch is dus misschien wou ze mij wel, voelde me wel vereerd haha.

UP.

Ik heb genoeg dingen mee gemaakt, maar ik denk dat die alleen grappig waren voor mijn beste vriendin en ik haha

Oh en tijdens Halloween was ik heel dronken, en ik was verkleed. Als Meg White, dus heel erg wit en zwart haar, en ik had er bloed bij gedaan. Op de terugweg naar huis viel ik heel hard op een steen en tegen een hek aan, vond het toen zo raar dat mensen zo bezorgd waren, bedacht me later pas dat ik natuurlijk onder het bloed zat xD

hahahaha

Heel veel verhalen hebben hier niet te maken met liefde&boys! Maarja… Wel leuk om te lezen op zich.

Zelf stond ik een paar weken geleden in de kroeg te dansen met vriendinnen, en toen werd ik ineens op mijn schouders getikt. Dus ik draai me om, staan daar een jongen (man) en meisje (vrouw) van ik denk richting de mid twintig, en die vragen mij wat ik nou precies doe om aan zulke gespierde billen te komen. “Pardon?” Toen herhaalden ze ‘t weer, en ik maar uitleggen dat ik echt helemaal niks doe. Ik sport niet, ik beweeg amper, ben echt een lui varken. Die gast “Nou, ik heb in ieder geval nog nooit zulke lekkere, natuurlijke billen gezien” :’)

Ik heb de laatste tijd echt te veel slechte openingszinnen voorbij horen komen:
‘Is het jouw haar dat zo lekker ruikt? Dat wil ik de rest van mijn leven wel ruiken!’
‘Als we allemaal frikandellen waren, dan was jij een frikandel speciaal!’
‘Meisje, hoe kan het dat jij zo mooi bent?’
‘Je bent echt mijn droomvrouw, alles aan jouw is perfect!’ *heeft die jongen nog nooit eerder gesproken*

Ik en een vriendin hebben ooit iets super eng meegemaakt. Ik denk dat die mensen niet normaal waren ofzo hoor.
We waren dus op een klein festivalletje en we gingen met twee naar de wc, wanneer we klaar waren en terug opzoek gingen naar onze groep komen er plots 2 jongens en een meisje naar ons toe en het meisje gaat voor ons zitten op haar knieën en begint te zingen terwijl de jongens probeerde te move. We zijn echt weggelopen en konden daarna niet stoppen met lachen.

Afgelopen nacht goed feestje gehad om mijn verjaardag in te luiden (ben jarig vandaag).

Ben al twee weken wat closer met één van mijn collega’s (‘J’), zit steeds tegen hem aan als we naar het terras gaan en zo… En gister gingen we dus met bijna al mijn collega’s naar een flirtparty… Ik heb toen ook voor het eerst met mijn collega (J) gezoend. We wilde het geheim houden en dat lukte de eerste paar zoenen ook prima, totdat ineens al onze collega’s zonder dat we het wisten naast ons stonden. Inclusief een collega die al een jaar een oogje op mij heeft, oeps… Die was écht niet blij. Durf niet meer te werken de komende tijd haha!

Hehe, dit wordt een topic waar ik vaker een kijkje ga nemen!

Ik heb best al rare dingen meegemaakt eigenlijk. Op de camping van een festival dit jaar leerde ik een jongen kennen en we hebben heel lang gepraat maar uiteindelijk gingen we elk onze eigen weg en toen we elkaar terug tegen kwamen waren we alletwee echt bezopen - hij nog meer dan ik. Hij had me tijdens ons diep gesprek verteld dat hij nog nooit slecht gegaan was van de drank en ik zag dat vandaag wel eens de eerste keer zou kunnen worden dus sloten we een weddenschap af: wie het eerst slecht zou gaan dus. Uiteindelijk werden we alletwee zo tam en we gingen liggen en hij lag met mijn hoofd op zijn buik en toen gaf hij over - helemaal over me heen, yum. En ik had het met m’n zatte hoofd niet eens door, maar onze gemeenschappelijke vrienden wel: die begonnen helemaal te lachen en te roepen en toen ik keek had ik het ook door, maar ik voelde het dus niet ofzo. Dus ze brachten hem naar zijn tent en ik trok mijn broek doodleuk uit midden tussen al die mensen omdat die onder de kots zat (had wel een lange t-shirt aan gelukkig) en trok met een andere vriend - nog steeds zonder broek - naar mijn tent om me om te kleden. Onderweg maakten we een tussenstop bij compleet random mensen die ons begonnen trakteren maar ik had nog steeds geen broek aan dus dat was raar. En toen gingen we naar zijn tent waar al die andere vrienden en mijn weddenschapmaatje ook waren. En één van die andere vrienden verplichtte me zowat bij weddenschapdude in de tent te kruipen ‘om te zorgen dat hij niet dood zou gaan’ maar eigenlijk was hij ons dus gewoon aan het koppelen. En het lukte nog ook want ik viel daar in slaap en na een uurtje ofzo werd ik wakker en hij was ook wakker en toen begonnen we te zoenen - echt zo fout. En toen zijn we samen in slaap gevallen en was ik de volgende dag veel te laat terug bij mijn vriendinnen die zich een ongeluk naar me gezocht hadden, oeps. :’) Maar ook al klinkt het echt enorm fout en what, ik heb er totaal geen spijt van want ik had ervoor echt nog drie uur met die jongen een goed gesprek gehad en ik vond 'm leuk, alleen jammer van dat slecht gaan dan.

En onlangs trok ik met mijn vriendin het dorp in en er zijn echt heel veel dingen tussen ons gebeurd dit jaar, ze heeft me enorm gekwetst en altijd als ze zat wordt komt er een heel sorry-verhaal waar ik niets aan heb. Maar uiteindelijk begonnen we allebei zo hard te huilen en blijkbaar was het te luid want plots stond de politie voor onze neus en ze vroegen onze identiteitskaarten. Verder hebben ze niets gedaan en we konden gewoon op onze fiets terug naar huis ook al waren ze ervan overtuigd dat we dronken waren (?). Verder ook niets meer van gehoord gelukkig.

Er kwamen ook eens twee jongens en een meisje op me af terwijl ik een beetje liep rond te dolen op een feestje. Dat meisje: “Hé, wil je aan mijn oksel ruiken? :grinning:” Nee dankjewel.

^ Gefeliciteerd!

Christy dankjewel!
Bastille hahaha, heb helemaal plat gelegen om je verhaal! :beer:

Hahaha :'D Made my day

Haha was afgelopen week met mijn vriendinnen op Terschelling, en wij hadden een nogal vervelende overbuurman. Hij kwam na onze eerste ochtend namelijk doodleuk om kwart voor 9 met keiharde hardstyle onze tent in, want volgens hem waren wij die nacht ervoor nogal luid geweest waardoor hij niet kon slapen. Nou we moesten hem dus zeker weten terugpakken. Ik en nog een andere vriendin van mij waren de volgende nacht zijn tent in gegaan (hij was toen nog uit) en hebben in zijn slaapzak allemaal mayonaise en poedersuiker gedaan. Meneer was ladderzat waarschijnlijk toen hij terugkwam want hij had niks gemerkt volgens zijn vrienden. Nou de volgende ochtend toen hij de tent uitstapte lag ik plat van het lachen want hij zat dus helemaal onder met mayonaise en poedersuiker hahaha dat gezicht van hem, echt heeeerlijk

Wauw je mama is vast trots op je, troll!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Zijn dronken verhalen ook goed? :’)

• Heb een keer gedanst met een opblaasdolfijn toen ik iets teveel gedronken had.
  • Zou een keer met een vriendin naar vriend van haar toe gaan, en kende al die mensen daar niet. Even later zat ik dus met die vriend van haar aan de schotse whiskey, dit pakte niet zo goed uit en ik viel daar in dat huis in bed in slaap…
  • Op Chersonissos vorig jaar. Me zus was inmiddels net als mij nogal ver heen. En probeerde op de bar te klimmen waar een paaldans paal opstond, ze wou paaldansen blijkbaar… Ondertussen rende ik snel langs haar met een jongen die ik ontmoet had waar ik wel even de wc’s mee in zou gaan… Ondertussen viel me zus dus van de bar af en ik rende mooi naar de wc’s. Wij kwamen daar niet verder dan zoenen want toen werd het wc hokje opengemaakt door mensen die daar werkten die zeiden: ‘‘No sex in here’’ ‘‘Sex in here is 5 euro’’

En dat was lang niet alles. Ik moet me echt schamen hahahaha :flushed: