Uitgaan verhalen zonder OMG reacties #1

Deel hier jouw gebeurtenissen tijdens het uitgaan. Uiteraard moeten deze gebeurtenissen wel gerelateerd zijn aan ‘liefde & boys’. Graag geen ‘omg’ of ‘wtf’ reacties op de verhalen van anderen!

Ik geloof niet dat dit al bestond en ik vind het altijd wel leuk om te lezen!

Ik vind het ook leuk om zulke verhalen te lezen :slightly_smiling_face:

Moet alleen nog even nadenken of ik zo’n verhaal heb haha, dus zie dit maar als een upje

Ah, dan weet ik er nog wel één. Niet heel erg ofzo misschien maar ik zat wel even van “holyfuck wat gebeurt hier :”)" Ik was vorige week op vakantie met 3 vriendinnen en we liepen daar op een gegeven moment een club in, net zoals iedere andere avond. We zagen een groepje jongens (Italianen trouwens, weet je een beetje waardoor ze zo desperate zijn lol) kijken en snel praten en toen kwamen ze op ons af. Letterlijk liepen ze recht op ons af, iedere jongen bij één van ons. Pakten ons meteen al vast enzo dus ik zat meteen al tegen die “van mij” van: wtf kerel, wat ben je aan het doen. PRECIES op hetzelfde moment pakken ze allemaal met 2 handen ons hoofd vast en wilden ze ons gewoon echt vol zoenen. Nou ik heb die gozer keihard weggeduwd en een klap gegeven haha, maar bijv een vriendin van mij kwam écht niet weg. Ze was hem helemaal aan het duwen enzo maar hij hield haar gewoon vol vast en bleef zijn mond op de hare duwen. Echt, ewhl. Niet dat dit echt een “omg!11!!” verhaal is van wat ik heb gedaan, maar toch.

Oh en deze is ook niet echt van mij, maar toch. Ook op vakantie vorige week. Er was zo’n club en daar had je heel veel van die verhogingen met een paal erop (voor paaldansen dus). Nou, daar stond zo’n meisje in haar eentje op en ze had zegmaar net zo goed geen kleren aan kunnen doen :") Stond ze daar heeeeeeeel slutty te paaldansen, af en toe kwam ze even met haar hoofd naar beneden en zoende ze een random gozer die daar naar haar stond te kwijlen. Ging ze met iedereen flirten terwijl ze daar stond te dansen. Uiteindelijk kwam ze van dat ding af en ging ze met een ander staan zoenen, wat uitliep op dat ze helemaal tegen hem aan stond te rijden. Echt één been zo om hem heen en gewoon dikke neukbewegingen en uiteindelijk vielen ze zelfs op de grond en nouja, het is dat ze kleren aan hadden maar verder… Echt wtf haha.

Zal ik maar beginnen? Hij is niet echt erg maar ik zat zelf wel even met mijn mond open en werd wel even uitgelachen door mijn vrienden.
Ik zat rustig achter een cafeetje waar een openluchtconcert werd gegeven, stonder 3 van die meiden me de hele tijd vet vaag aan te kijken. Dus ik had al zoiets van wtf is dit enzo. Komt één van die meiden naar me toe. Het gesprek ging zo:
zij: ‘Hoi, dit is misschien heel brutaal en ik zal je wel overvallen, maar val je op meisjes’
ik: ‘Eh ja, ik vind meisjes wel aantrekkelijk maar ik heb nog nooit een echte relatie gehad met een meisje en ik heb op dit moment een vriend’
zij: ‘Oh, dat is jammer, misschien bedenk je je als ik zeg dat mijn vriendin daar (wijst) jou wel heel leuk vindt’
-Meisje zwaait naar me-
-Andere vriendin komt aanlopen-
zij2: ‘Val je nou op meisjes of niet?’
ik: ‘Ik heb een relatie’
zij2:‘Met een man of een vrouw?’
ik: ‘Een man’
zij2: ‘Oooh, dan kan er toch nog wel eentje bij? Zo doen ik en mijn vriend -wijst naar vriend- dat ook altijd’
-meisjes lachen-
-ik ben verbijsterd-
-ik lach een beetje schaapachtig-
ik: ‘Ja, eh, ik denk niet dat mijn vriend dat zo leuk vindt’
zij: ‘Nouja, dan gaan we het slechte nieuws wel even brengen, fijne dag nog!’

Ook gewoon in het bijzijn van een hele grote groep vrienden. Hele groep is uiteraard stil en kijkt naar mij zo van holy fuck wat is dit.
Ik was echt heel erg overrompeld :’)

edit: Toen ik dit typte was ik de eerste maar watashi was me voor :’)

Haha dit wordt een leuk topic.

uuuuuh. Ik was een keertje zat en elke keer als een jongen toen wilde dansen en daarna vraagt of ik wil zoenen, zei ik ja. Gingen ze ervoor, loop ik ineens weg. Toen vond ik dat grappig haha, nu wat minder.
Verder ben ik een keertje van een muurtje afgevallen en toen zat ik helemaal onder het bloed haha. Schade was beperkt.
Of in de fietsenstalling lopen en ik zag een vriend, begint een heel verhaal tegen mij te vertellen, krijgt geen reactie. Aan het einde van het verhaal; Maar ik ken jou helemaaal nieeet?! Hij was wel zo lief om me thuis te brengen, hij vertrouwde het niet helemaal.Heb helemaal niet zulke rare acties eigenlijk, ik kan me vrij goed beheersen onder het genot van (veel) alcholische drankjes :’)

ik ging een keer een leuk avondje uit met vriendinnen.
eerst in drinken, en later in de disco zelf ook nog drankjes halen.
voordat ik het wist stonden ik & mijn vriendin als 2 gekken te dansen, en even later ging het echt niet goed met mij, ik werdt duizelig en misselijk. en had ik ook nog met een jongen gezoend, terwijl ik niet wist hoe hij er uit zag haha.
ik en mijn vriendin vielen van de trap, en toen kwamen er 2 bewakers aan, die namen mijn vriendin mee, en ik rende weg.
heb ik mezelf opgesloten op de wc, en toen heb 3 kwartier geslapen met mijn hoofd in de wc pot.
toen ik er uit kwam was ik net een zombie, en zag die jongen mij, nog nooit zo geschaamd
de volgende ochtend had ik nog nooit zo’n erge kater gehad. :flushed:

het is niet echt super omg maar ik vond het wel grappig en ik heb er samen met die vriendin nog veel lol om:
we hadden aardig wat drankjes op en gingen naar een kroegie dichtbij, we wisten dat iedereen eigenlijk ergens anders op de kermis was maar toch… idd zaten er maar 7 andere gasten, allemaal ouwe kerels dachten we eerst (zijn beide 16) hun schatten wij rond de 30, niets voor ons iig,.
wij hadden de dikste lol met zen tweeen(pittig aangeschoten) toen opeens een van die jongens naar ons toe kwam, echt superleuk gesprek mee gehad, bleek 23 te zijn, kwamen nog twee mannen van dat groepje erbij, en toen was het opeens super laat en ging het licht aan en moesten we weg, dus twee van die gasten hadden hun nummer op een bierviltje geschreven, die van 23 en een andere van 28.
wij gingen weg, zegt die van 23 nog net: hee hij is wel getrouwd hoor!>> wijst naar die van 28. :hammer: :hammer: toen dachten wij dus van OMG

hebben niets met de nummers gedaan voorderest

upp :upside_down_face:

up!!

up!

Ik zit na te denken want ik heb zoveel gestoorde momenten meegemaakt tijdens uitgaan :") Kan dr alleen nu even niet op komen haha.

Up!

Ik heb zoveel mee gemaakt, maar volgens mij is dat niet echt spectaculair of WOW. hehe

Upje. super leuk om te lezen!

Beetje vergelijkbaar met wat hier ergens boven al is geschreven. Ik heb echt al te vaak gehad dat er een jongen naar me toe komt, die wat meer wil dan dansen alleen. Beetje flirten en zo, en aanstalten maken om me te zoenen, hoe stom het zo ook klinkt. Dan (als ik eenmaal wat drankjes achter de rug heb) trek ik nét op dat moment terug en loop ik weg alsof er niets is gebeurd. En die jongen helemaal verbaasd achterlaten en zo. Naderhand denk ik dan echt: wtf doe ik dom, haha. Om een of andere reden vind ik dat zelf dan echt supergrappig. Tja.

Oh ja, en ook wel eens van een podium af gevallen terwijl ik aan het zoenen was. Lagen we daar met z’n tweeën, terwijl onze vrienden zich kapot aan het lachen waren. Oke, we kregen er zelf ook best wel de slappe lach van.

Een vriend van mij die naar 2 politie agenten toe liep om te vragen of er geen politie in de buurt was omdat hij straalbezopen was en geen problemen wilde. Bracht de nacht in een politiecel door en een boete.

Onze eigen fietsen in een boom gegooid.

Vriend die tegen een politiebusje stond te plassen met agenten erin.

Thuisgebracht worden door de politie (we liepen naar huis, politie kwam langs en bood aan om ons te brengen).

Naakt zwemmen op Ibiza met mijn vriend (aanrader). :grinning_face_with_smiling_eyes:

Verkeersborden jatten.

Met de fiets in het gras naast het fietspad vallen, blijven liggen en uiteindelijk in slaap vallen.

En nog heeeeeeeel veel meer.

Een jongen kwam een keer tijdens het uitgaan naar me toe en het eerste wat hij zei was: jij gaat met mij mee naar huis vanavond.

How about no?