Uitgaan Tilburg

Hee iedereen,

Een vriendin en ik willen komend weekend graag uitgaan in Tilburg, maar we hebben geen idee waar we heen kunnen. We zijn beiden 16 jaar, en we willen ergens heen waar je vanaf 16 in kunt en gewoon top40 enzo wordt gedraaid. We gaan op vrijdag.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen!

Dat kun je wel vergeten, nergens komt iemand van 16 nog binnen :’).

ik zou clochard of skihut proberen. voor de rest is het idd kansloos en kom je nergens in

Danjewel voor het reageren. Jammer dat je in tilburg bijna nergens binnen komt met 16 jaar, in Den Bosch zijn er wel kroegen waar je in kunt vanaf 16 en waar ik altijd heen ga, en aangezien Tilburg groter is had ik verwacht dat daar mee opties waren. :cold_sweat:

Maar ik heb dus gekeken op kroegenweb, en daar stond dat de Boekanier voor vanaf 16 is. Zijn er mensen die hier zijn geweest en weten hoe het daar is?

Of nog aanraders?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Boekanier is leuk! Zo ongeveer de huiskroeg van mijn studievereniging haha
Is een beetje een gore bruine kroeg zegmaar, maar wel altijd gezellig en lachen. Zeker geen disco of club verwachten :wink:

Toen ik 16 was ging ik naar de miller time maarja ik weet niet hoe dat tegenwoordig daar is want dat is 14 jaar geleden :’) En we gingen ook naar de blitz maar ik weet niet of die nog bestaat :stuck_out_tongue: Tegenwoordig gaan we naar cafe philip maarja ik weet dus niet of dat vanaf 16 of 18 is. Je hebt dus eigenlijk niet veel aan me haha

haha miller is 9 van de 10x geen bal te beleven (is dan wel op zaterdag dus ik weet niet hoe de vrijdag is) boekanier is super chill inderdaad. heb ik niet genoemd omdat ik er eigenlijk vanuit ging dat dit vanaf 18 was. maar als je in de boeka binnen komt heb je zowieso een toffe avond!

en de blitz is al heul lang weg hahaha. zit nu de epic in. als je van drugshoofden houd moet je daarheen maar lijkt mij (vooral) als zestienjarige geen chille tent om naar toe te gaan.

maar clochard is dan weer voor studentjes “met polo’s” of is dat tegenwoordig niet meer haha je moet er van houden. ik ga ook wel eens naar de polly maar dat is de ene keer wel leuk en de andere keer niet.

Álles in tilburg moet je 18 zijn. Voor de philip en epic op zaterdag zelfs 21+