Uitgaan + tijden

Hallo meiden,
Hier thuis speelt de discussie over de tijd dat ik thuis moet zijn tijdens het uitgaan nogal. Ik ben heel benieuwd hoe laat jullie thuis moeten zijn op een zaterdagavond.
Ik ben 16 en ik moet om 3 uur thuis zijn (meestal dan, mijn moeder wil dat ik dit weekend dat ik om 2 uur thuis ben en daar ben ik het absoluut niet mee eens).
Hoe oud zijn jullie en wat is jullie tijd?

toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik nooit echt een vaste tijd, het was alleen een vereiste dat ik met vriendinnen terug zou fietsen of met vriendinnen de bus/taxi zou nemen

Toen ik 16 was, moest ik om 1 uur thuis zijn.
Hier in Amersfoort hoef je dan niet eens te gaan, want het begin pas rond 1 uur.
Ik ben nu 24 dus heb ik geen tijd meer.
Maar ik merk dat ik rond een uur of 3 ook wel inkak en vaak al naar huis wil. Meestal rekken we tot half 4.
Dus stel voor of je half 4 thuis mag komen. Dan is toch iedereen dronken.

zelfde ongeveer 2 of 3 uur.
maar een jaar later maakte het ze opeens niet meer uit. Vonden ze het grappig als ik om 6 uur pas kwam aankakken

Amersfoort is sws niet echt wat qua uitgaan, zeker niet als je 16 bent ;’)

anyways ik ga dus nooit echt uit ;’)

ik ben 19 en ik mag 24/7 partyen al kom ik 2 dagen later om 5 uur 'smiddags aan dan vraagt mn vader niet eens waar ik was (wat opzich ook nie vriendelijk is)

en tbh ik mocht ook gewoon tot 5 uur 'sochtends wegblijven toen ik 16 was, maar wat dat betreft heb ik wel erg relaxte ouders

oja sorry ben nu 20, maar heb ff gedaan voor de tijd waarin ik jouw leeftijd had

Mijn vader en ik hebben daar eigenlijk nooit een duidelijke afspraak over gemaakt. Ik ga nog niet zo heel lang uit, maar meestal ben ik rond 2 uur wel thuis. Maar vorig weekend om 3 uur. De volgende ochtend zei mijn vader dat hij mij niet eens had horen thuis komen, maar ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik om 3 uur thuis was. Hij zei wel van ‘Oh da’s wel laat’ maar verder niks. Ik ben ook 16 trouwens.

Wanneer ik wil, maar ik ga niet vaak uit en ik ben 25.
Toen ik 16 was ging ik sowieso nog niet echt stappen maar als ik weleens wegging, moest ik 12 uur ofzo thuis zijn. Maar dat vond ik zelf wel prima eigenlijk, ik ben dus niet zo’n stapper.

18, en ik mag thuiskomen wanneer ik wil. Dit was tevens zo toen ik 16 was. Ik vind 3 uur redelijk voor een 16-jarige.

16, en ik mag het zelf weten, als ik maar met vriendinnen loop/fiets.

Ik ga nooit uit, haat het, al ben ik 14 :’) Ik vind schoolfeesten al verschrikkelijk, hahaha :cold_sweat:

Toen ik 16 was moest ik om 1 uur thuis zijn, later mocht alleen in overleg en als ik dan met een groep zou gaan, en niet te ver.

[i]Toen ik 16 was ging ik amper uit.
Maar als ik uit ging dan had ik nooit een tijd om thuis te zijn, ik moest wel laten waar ik heen ging en als ik terug ging een smsje sturen dat ik onderweg was.

Nu ga ik wel wat vaker uit en ik ben 20 jaar. Ik en mijn vriendinnen gaan dan eerst indrinken en dat tegen 12/1 uur naar de stad en dan rond 4 uur is het afgelopen en daarna gaan we nog after party’en xD[/i]

Mijn ouder zeggen alleen, " maak het niet te laat " meestal kom ik dan rond 5 uur thuis… Ik ben 17 btw

Ik moet altijd voor 5 uur/ half 5 thuis zijn aangezien mijn vader dan al opstaat.
Maar ik kak altijd rond 3 uur in dus ga ik meestal dan naar huis.

18 (bijna 19) en ik heb geen tijd.

Toen ik 16 was mocht ik echt maar tot half 1/1 uur, en dan werd ik meestal nog opgehaald ook… Met de tijd is het steeds wat later geworden en nu (ben nu 18) heb ik niet echt een tijd meer, mijn moeder vindt het belangrijker dat ik met iemand meefiets naar huis dan de tijd

de gaybar is wel gezellig xD

Ik dacht dat jij veel ouder was als ik je fotos zag :open_mouth:

Maar bij mij was het toen ik 16 was ook rond 2 uur, daar werden ze langzamer wat soepeler in (of ze vergaten een afspraak te maken :3) En nu moet ik het zelf maar weten maar krijg ik wel vervelende opmerkingen als het 4 uur word (dat vinden ze verschrikkelijk laat namelijk)