Uitgaan tienerfeesten

Hi girls,

Ik zal me ook even voorstellen, want ik ben hier nieuw en dit is mijn eerste topic. Ik ben Roos en 15 jaar.

Ik heb een vraagje aan jullie… Ik mag binnenkort voor het eerst uit van mijn ouders naar 010Teenage in Rotterdam, maar ik ben een beetje zenuwachtig en weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Mijn vrienden zijn allemaal al een keer geweest en doen een beetje lacherig dat ik nog nooit ben geweest.

Weet iemand hoe dat gaat en hoe dat werkt?

Ik zou het even aan je vrienden vragen, zij zijn er vaker geweest en weten wat er is :slightly_smiling_face: Kijk even op de site en spreek met je vrienden vantevoren af om bij jou thuis bijvoorbeeld klaar te maken enzo!

Dankjulliewel!

Ja, het is een tienerfeest van 12 t/m 16 jaar. Het lijkt me wel heel erg leuk. :flushed:
Wat doen jullie voordat jullie uitgaan?

^ Nou… gewoon, beetje tutten, outfits passen. En dat is natuurlijk gezelliger met z’n tweeën of meer personen.

Ik heb zoiets ook nog nooit gedaan. lijkt me wel echt leuk! Ik denk alleen niet dat mijn ouders zoiets goed zouden vinden. Hoe heb jij dat aan je ouders gevraagd? :flushed:

Najaa, de vorige keer mocht ik niet van m’n ouders, maar omdat m’n vrienden waren geweest toen en hun ouders er positief over waren mag ik deze keer wel. Ik heb gezegd dat er daar geen alcohol wordt geschonken enzo… M’n vrienden vonden het echt heel leuk… Woon jij ook in Rotterdam?

Ik heb vanmiddag aan Femke en Charlotte (2 vriendinnen) gevraagd of ze eerst naa mij toekomen en dan brengt m’n moeder ons naar 010Teenage. Ik ben zoo benieuwd! Spannenddddd!

Ik ging vroeger ook altijd naar Teenage feestjes (in Reeuwijk/Citylife). Was altijd heel erg leuk. Er wordt inderdaad geen drank geschonken dus dat is iig iets waar je moeder zich geen zorgen over hoeft te maken :slightly_smiling_face:
Ik zou van te voren gewoon even met vriendinnen afspreken en dan komt het vanzelf goed!

Jaaa ik woon ook in Rotterdam. Ik ga het vanmiddag vragen of ik naar 010Teenage mag samen met 2 vriendinnen, ik hoop het zo!! Gaan er nog meer van jullie?

@Emma Leuk! Ik ben zo benieuwd!!

@Milou, super cool dat je misschien ook naar 010Teenage komt. Laat je het weten als je het aan je ouders hebt gevraagd? Misschien kan je ze ook even laten kijken naar de website of het FB evenement. Daar staat ook dat het helemaal safe is. Wij gaan in totaal met z’n 5e, maar er komen misschien ook nog andere kinderen uit mijn klas. Spannendddd!

Ja ik zal het vanmiddag of vanavond laten weten :flushed:

En?? Ik ben benieuwd!!!

dit doet me denk aan de frisfeesten, in de brugklas (ik zit nu in de derde) gingen mijn beste vriendin en ik daar altijd heen mijn beste vriendin. eerst gewoon make-up enzo, na het feest logeren.

maar op dat feest werd er wel veel geschuurd, en dan was nogal ranzig maarja.

veel plezier!

Jaaa ik mag :upside_down_face: heb er zoveel zin in!

ik ben ook wel eens geweest, niet echt mijn ding. Bij Eclipse word best wel veel geschuurd en geboekt maar als je dat niet wilt kan je ook wegstappen.

Oh oke. Dan weet ik dat alvast. Maar ik ga daar gewoon niet bij staan, als ze dat doen loop ik gewoon weg. Heb echt heel veel zin in dit feestje!
Ga je volgende week ook?

Leuk! Dan zie ik je daar… Geen idee hoe je eruit ziet. Haha

Ik heb er zoveel zin in!! Deze week nog naar school en dan is het zo ver! Whiehoe!

Ik ging altijd naar FRISSS- feesten, vond dat wel leuk :slightly_smiling_face:

Zijn er nog meer meiden die vrijdag gaan?

Jaaa, ik hoorde van de zus van een vriendin ook over Friss-feesten. Wat deden jullie daar?

@Milou, uit mijn klas gaan best veel mensen en bij jou?

Jaa ook wel, geloof 10 ofzo