Uitgaan op 't leidseplein?!

Hoi!

Ik ga deze zaterdag voor de eerste keer uit in Amsterdam op 't Leidseplein! Nu heb ik natuurlijk geen idee wat de leukste en beste cafés/clubs zijn om uit te gaan, dus is er iemand die tips voor mij heeft/

Het liefst waar je een beetje goed kunt dansen enzo!
Thanks!

Iedereen die ik ken gaat altijd naar Escape.

(ik woon in Amsterdam dus die mensen zullen er wel verstand van hebben)

De JimmyWoo vind ik zelf erg leuk, dit is alleen wel een wat netter/duurder gebeuren. Je heb ook genoeg andere leuke café’s op Leidseplein die goed zijn voor een feestje. Ik zou als ik jou was gewoon even rondkijken, je kan er altijd weer uit en ergens anders naar binnen! :slightly_smiling_face:

Melkweg, paradiso daar ga ik altijd heen.verder heb je ook nog wel cafe de waard en sport cafe
Maar het ligt er echt aan hoe oud je bent waar je in mag.

Ik ben 18 dus ik kan in principe overal wel binnen. Vragen veel clubs/cafes entreegeld?

up

Club Air

oh nvm dat is niet eens in de buurt van leidse.

Leidse is niet het leukste stuk van Amsterdam om uit te gaan, naar mijn mening… maar de Jimmy Woo is inderdaad wel leuk als je echt in bent voor ‘clubbing’. Die hebben wel een redelijk streng deurbeleid, maar als je met genoeg leuke meisjes bent kom je zeker wel binnen. Verder zijn er een hoop kroegjes en pubs waar je gewoon rustig een drankje kunt doen (die zitten allemaal rond het plein, maar als je 100 meter verder loopt zit bij de Leidsegracht in de buurt cafe de Zotte, dat is een erg leuk cafe om gewoon te zitten.)
Verder heb je een hoop ‘foute’ maar wel leuke ‘danskroegen’ zoals de Bubbels en de Gieter. Verwacht er niet de liefde van je leven tegen te komen maar je kunt er wel een hoop lachen.

Edit: Oh ja en Paradiso is ook heel leuk! Alleen ben ik daar eigenlijk alleen op woensdagen geweest dus ik weet niet of de zaterdagen heel anders zijn.

club roses

Oh en draag hakken als je naar de Jimmy wil. Iig geen gympen.

Ja, Jimmy Woo is wel leuk! Maar het is wel echt zo een scene van zien en gezien worden. Meisjes bekijken je gauw van top tot teen. En als je er niet oké uitziet dan hmmm. Sowieso op hakken en al die poes pas. Paradiso kan ook echt geweldig leuke feesten hebben, Melkweg ben ik niet zo van. De cafés als Mokum en de Waard kunnen wel leuk zijn, maar je moet er van houden. Of je gaat voor heerlijk fout naar Café Bubbels of Het feest van Joop. Ook iets waar je echt van moet houden. Ik ken in die twee cafés iedereen, het is wel echt Amsterdams gezellig vind ik persoonlijk!

Maar voor mijn állerleukste avonden ga ik altijd naar AIR, maar dat zit op Rembrandt!

Dankje iedereen! Nog meer?

Naast jimmy zit chicago social club. Het is een café waar je boven gratis kan dansen en er zit een club achter. Ook suger factory is leuk! En café de waard.