Uitgaan op iemand anders' ID

Weleens gedaan? Is het je altijd gelukt?

ik heb toevallig ook ervaring nodig! goed topic (:

vriendin van mij is pas 11 (lijkt wel 14 maarja) en gaat altijd naar bollee met ID van vriendin :")

Lmfao. Are you freaking kidding me?

Jep, meerdere keren gedaan met verschillende id’s. In het begin was ik nog best kieskeurig (dat ze wel op mij moest lijken, blabla), maar inmiddels doe ik er écht niet zo moeilijk meer over. Ik ben ruim 1,5 jaar jonger dan al mijn vriendinnen, dus tja, ik wil ook gewoon mee uit! Het is me tot nu toe wel altijd gelukt, ja (: Nou moet ik zeggen dat ze bij ons er ook niet super goed naar kijken, al vragen ze wel altijd naar je id en kijken ze er ook wel naar…

Ik zou het niet doen. Je bent niet voor niets minderjarig

Hahaha oke hier moest ik om lachen ohPARTY Nou moet ik zeggen dat ze bij ons er ook niet super goed naar kijken, al vragen ze wel altijd naar je id en kijken ze er ook wel naar…

En oh ja, tuurlijk ben ik me er heel goed van bewust dat het illegaal is en ik er problemen mee kan krijgen. Voordat daar heel veel opmerkingen over gaan komen, haha.

Jaaa oke, beetje vaag haha! Ik bedoel dus dat ze wel altijd naar een identiteitsbewijs vragen, ze er wel naar kijken maar niet 10 minuten de foto + jouw hoofd gaan staan vergelijken :’)

Ik vind dat zo kansloos. Ik kan me zo aan 14-jarigen ergeren die de kroeg waar ik kom op een frifeest laten lijken.

ik heb ook ervaring, tipje : weet ook altijd het sterrenbeeld !

Idd. + gewoon waar je geboren bent enz, maar dat spreekt natuurlijk voor zich! Ook is het wel handig om te weten hoe je handtekening er ongeveer uitziet (:

Ik heb dat wel eens gedaan maar dat was toen ik 17 was en ik 18 moest zijn, en echt ál mijn vrienden al 18 waren. Ik had hem nergens nodig behalve bij één kroeg maar daar kwam ik ook niet binnen.

Ik ook, ik heb er zo’n hekel aan als ik uitga en er zijn groepjes van 14-jarigen. Zo’n brugklasfeest wordt het dan.

Niet alle mensen die een id lenen zijn van die 13/14jarige breezersletjes he :’) Je hebt ook meisjes van bijna 16 waarvan toevallig alle vriendinnen al 16+ zijn.

11 :’'D? Hahahha. stel kutkinders. Steeds vroeger.
Of het moet een troll zijn.

Ik vind dat zo kansloos. Ik kan me zo aan 14-jarigen ergeren die de kroeg waar ik kom op een frifeest laten lijken.

Begrijp wat jullie bedoelen. Zou ik ook vinden als ik jullie leeftijd had. Ik ben bijna 16 en er is een heeel vet feest waar iedereen naartoe gaat. We willen het echt niet missen :slightly_smiling_face:

@robsessed en @ohparty ooooh wat slim! thanks!

@cherryblossoms couldn’t agree with you more! Alhoewel ik zelf ook wel stiekem naar binnen wil… hahaha