Uitgaan Milaan 17 jaar?

Haaay!

Weet iemand of je ergens uit kan gaan in Milaan als je nog net 17 jaar bent? Degene met wie ik ga zijn wel allemaal 18 jaar net. En of ze streng zijn met controleren enzo?

xx

Google?

Als je mooi bent niet:’)

Oke, dat is heel stom gezegd, maar als je in de zomervakantie gaat, en je bent een beetje mooi kom je echt wel binnen als je nog NET geen 18 bent.
In mijn ervaring dan.

Ik denk niet dat je dat via google kan vinden…
Ik heb zelf ook geen idee, upje!!

haha ja ik heb al gegooled maar kon niks vinden! vandaar hier de vraag :stuck_out_tongue:
Dan ga ik me charmes er maar in gooieeen!

Officieel mag je in Italië pas uit als je 18 bent, tenzij je naar zo’n Nederlanders-huisjes-dinges gaat in bijv. Rimini.

Het ligt er maar net aan hoe oud je er uit ziet en waar je naartoe gaat denk ik. Bij een kroeg zullen ze minder moeilijk doen dan bij een club. Ook per club is het weer verschillend. (Hoe je er uit ziet, wat je aan hebt etc. telt.)

Net zo als in de grote steden van Nederland eigenlijk.

officeel 18, maar meiden ( zeker een groep meiden) laten ze meestal wel binnen.
omdat meiden jongens aantrekken :stuck_out_tongue:

Italianen kennende, zijn ze daar wel streng op (:
Ik denk niet dat je zomaar een club binnenkomt.

Die italiaanse meisjes zijn vaak veel kleiner en dunner dan nederlandse meiden (niet altijd) en ik vind italiaanse meisjes er ook wat jonger uit zien dan nederlandse meiden, dus ik denk dat het je wel gaat lukken :wink:

Iemand enig idee hoe het zit in Spanje? Barcelona, na de examens, ik ga met een vriendin maar ik ben dan nog 17 maar zij is wel 18.

Ik kom net terug uit Barcelona! Maar als ik zo laat door de straten liep, zag ik bij de kroegen iniedergeval niks geen portier staan… Clubs waarschijnlijk wel…, let’s try out hea;)