Uitgaan met vriendje en zijn vrienden

Misschien stel ik me heel erg aan maar ik zit er wel een beetje mee:

Mijn vriend vroeg gister aan mij of ik volgende week met hem en zijn vrienden uit wil gaan. We gaan dan naar Nijmegen, en ik ken daar niemand want kom daar niet vandaag. Ik ken zijn vrienden ook nog niet dus ben eigelijk het enige meisje en ik ken niemand.
Nou kan ik ook geen vriendin meenemen want het is op donderdag en dan moeten al mijn vriendinnen gewoon naar school (ik ben gestopt met mijn studie).

Mijn vriend wil heel graag dat ik mee ga, want hij wil dat ik zijn vrienden leer kennen enzo. Maar ik ben bang dat ik me heel ongemakkelijk voel enzo…
Zou ik mee gaan of toch maar afzeggen?

Gewoon meegaan. Drink wat, niet teveel! dan kom je vanzelf wat losser :slightly_smiling_face:

Het is toch juist leuk om te zien met wie je vriend omgaat? Ik zou me gewoon positief opstellen en meegaan, wie weet zul je een geslaagde avond hebben. :wink:

Ik zou meegaan, vertel je vriend dat je het een beetje ongemakkelijk vind en hij dus ook wat aandacht aan jou besteed, en als je het niks vind doe je het niet meer, is het proberen waard toch?

Gewoon gaan, wordt vast leuk (:
Je gaat ze vroeg oflaat toch wel ontmoeten en met uitgaan wordt er niet al te veel gepraat (geen ongemakkelijke stiltes) en kan je altijd bij je vriend hangen en met hem dansen! En een beejte met zijn vrienden als het klikt!

ik ben het met de 2 boven mij eens.
Ik woon ook in nijmegen, wie is je vriend?
maybe kan ik mee hou ik je gezelschap;) haha

Jaa denk dat ik maar gewoon mee ga!
Waarschijnlijk als ik er ben valt het hartstikke mee=)
Bedankt, jullie hebben me helemaal opgepept haha!
Misschien als ik het idd aan mn vriend zeg dat ie er rekening mee houdt.

Ik heb ook een vriend die wat verder weg woont, en ga heel vaak met hem en zijn vrienden mee uit. Het zijn inmiddels ook mijn vrienden geworden, en het is juist leuk om het enige meisje te zijn! Ik zou gewoon gaan, het is echt leuk hoor dont worry! :slightly_smiling_face:

Haha aah lief! Nou hij woont niet in nijmegen maar hij studeert daar dus gaat hij daar altijd uit=)
Zou grappig zijn als we elkaar tegen komen, zonder dat we het weten(A)

Echt waar! Aaah fijn, misschien is het idd ook gewoon heel leuk!
Was het de eerste keer dat je ze ontmoeten ook meteen gewoon?
Ik ben niet echt verlegen hoor maar toch lijkt het me ongemakkelijk=) Maar komt goed hihi

Ja de eerste keer was het ook al gezellig! Hij heeft hele open gezellige vrienden dus die waren meteen super aardig enzo! Nu zijn het ook gewoon mijn vrienden. :slightly_smiling_face:

Oke! Nou dan heb ik er ook wel het vertrouwen in dat het goed gaat komen haha! Dankje voor de peptalk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als ik uitga, ga ik altijd mee met mijn vriendje en zijn vrienden.
Leuk toch om zijn vrienden ook een keer te zien ^^

Met jongens uitgaan is heel leuk! Ze doen overal heel relaxed over, daarom voel ik me altijd helemaal thuis bij een jongensgroep.

Ik wou precies tzelfde zeggen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat is echt hartstikke leuk! Misschien op het begin een beetje ongemakkelijk, maar dat wordt vanzelf wat minder naarmate de avond vordert. En jij bent zijn vriendin dus zijn vrienden zullen echt niet bot of iets tegen je doen.

Hahaa jaa precies dat is waar ja! Ik kan ook altijd heel goed met jongens opschieten, die zeuren teminste niet zo haha

Hahaa nee dat denk ik ook niet! Jongens doen daar nooit zo moeilijk over!

weet je hoe leuk dat is?! GAAAAAAAAAAN! doe ik echt vaak, super tof!