Uitgaan maar te jong.

heb je niet een oudere zus? ^^ mijn ideeën raken een beetje op…

wacht gewoon

De keren dat ik er was hebben ze altijd ID gecontroleerd. en mijn vriendin had ID niet mee (en die ziet er echt uit als 18) Mocht er ook gewoon niet in.

@Phantazy, ja maar die zijn al 30 dus dat gaat niet werken hahaha,

@OpblaasKrokodil, aah kut, dan moet ik toch maar gaan wachten. Maar meisje die ik ken van 14 die is er wel binnengekomen, vraag het anders wel even een keertje aan dr!

Hoe is ze dan eigenlijk weer teruggekomen?

^ aah oke, nouja ik ben er dus nog nooit ingekomen zonder id ;o!

Haha, hoe oud ben je dan? En wat zeggen ze dan. want ik moet dr in hahahahahaa

haar vriend had haar gebracht en heeft haar toen weer mee terug genomen xd.
ik ben 16.
Nouja ze staan dan zeg maar bij de deur en dan moet je, je ID laten zien anders laten ze je de gewoon niet door…

Okee, kijken ze ook naar de foto? anders kan ik vast wel id regelen

Pff dat weet ik niet !
maar vooral naar de leeftijd en als je een beetje op de foto lijkt dan zit het wel goed denk ik.

Mijn zusje nam vroeger wel eens een gefotoshopte print van haar eigen ID-kaart mee. Dan heb je dus je eigen foto, alleen je geboortedatum moet je dan een beetje aanpassen.
Als je dat dan gewoon uitprint op werkelijk formaat op een gewoon vel papier, kun je zeggen dat je liever niet je ID meeneemt als je uitgaat, omdat je bang bent om hem kwijt te raken.

Zo deed mijn zusje dat, en in combinatie met haar shirtjes/hemdjes met diep decolleté en rokjes waar je nét haar onderbroek niet onder vandaan zag komen kwam ze wel binnen, ondanks haar lengte (ze is net 1,55 of zo of misschien wel iets kleiner dan dat.)

dat kan niet, bij 15 plus controleren ze vaak erg streng en kom je niet binnen zonder ID. dus vervals je id?

Ik kom met een paar 16-jarige vrienden op mijn 15e nog niet eens binnen in een 16+ discotheek, dus ik denk niet dat jij wel binnen kan komen.
Mijn vriendin was zelfs net die dag 16 geworden, dat zei ik ook tegen die portier. Dus dat was wel heel erg lullig van die portier maar goed.

Ik zou geen valse ID gebruiken. Als je gepakt wordt ga je echt dood.

Als jij het wilt riskeren om met een fake ID ergens heen te gaan… Als er dan opeens iets gebeurt, ben je best wel ‘gekloot’. Waarom kan je niet gewoon wachten tot je vijftien bent? o_O

Hallo zeg, wat zit iedereen te zeuren zeg, ‘Ja wacht dan gewoon’. Nee het is leuk dat al je vriendinnen uitgaan en jij zit lekker thuis op de bank. Kom op, ze vraagt toch niet om dat soort commentaar, kom dan gewoon niet in dit topic als je alleen dat te melden hebt.

OT: Hopen dat je niet gecontroleerd word. Ik zou geen valse ID gaan maken ofzo, als de politie je daar mee pakt heb je echt een fikse boete.
Toen ik 14 was ging ik ook al wel uit, ik werd nooit gecontroleerd omdat ik lang ben. Maar aan een valse ID begon ik niet. Gewoon proberen binnen te komen, lukt het niet? Dan heb je pech, 't is niet voor niets 15+! Kom je wel binnen, dan heb je gewoon geluk!

Ik dacht dat bij het bij zaal dijk 16 + was … (A)

Alsof dat vroeger niet gebeurde -.-

Tenminste als jet over zaaldijk in lemele hebt (A)