Uitgaan maar te jong.

Hee, ik ben een beetje zat van die teenagepartys enzo.
En al mijn vriendinnen zijn al 15, en ik ga binnenkort naar zaal Dijk.
want dat is 15+ alleen, ik ben nog 14.
weet iemand een goede oplossing om daar zo makkelijk mogelijk binnen te komen?

Kledingstijl? of vals id? of gewoon id vergeten? of wat?
Dankje x

Of wachten tot je 15 wordt.

Gewoon wachten, ik zou gewoon nog naar die teenagepartys gaan.
Als je nou al je ID gaat faken dan denk ik niet dat je er als je 15 bent er nog altijd in komt ofzo… Als ze je dan om je ID vragen en ze weten je vorige ‘ID naam’ nog en je echte naam is anders ben je erbij.

Dat is waar, maar ik vind die teenagepartys echt onzin worden, aangezien er alleen nog maar bruggertjes/groep 8ers in takens balkbrug te vinden zijn. En ik wil niet wachten tot mijn 15e want dat is pas in September, en dan zit ik al in mijn examenjaar enzo…

Zo vroege leerling ;p.

Ja weet ik, daarom is het ook zo kut! Want al mijn vriendinnen kunnen al uitgaan enzo, en het is ook niet leuk als ik dan elke keer in mijn eentje op de bank zit terwijl hun in Dijk zijn enzo! haha

Er is vast een reden waarom het 15+ is. En als jij 15/16 bent en je gaat uit vind je het waarschijnlijk ook irritant dat er allemaal 14 jarigen rondhuppelen.

Nouja wij hebben zo’n café waar je alleen in mag als je 18 bent, ik ben 17. Ik kijk die bewaker gewoon even lief aan, maar dat is natuurlijk wel iets anders

Ik heb hetzelfde, alleen ik ben 15 en die anderen ouder.

… Ik weet dat jullie er anders over denken enzo, maar ik vroeg wat de beste manier is om binnen te komen, niet over dat ik maar moet wachten (niet onaardig bedoelt)

Precies, ik zou wachten.

Nou, eeh hoe je binnen kan komen valse ID. En als je misschien mensen kent aan de deur? Misschien dat zij jou binnen laten.

Als je dan echt zoooo heel graag meewilt, maak je dan wat ouder op en laat je tieten zien, werkt bij 9 van de 10 portiers wel. wat een vieze mannen

@Phantazy, haha okeoke. Haha dan doe ik meteen mijn high heels wel aan met plateauzool hahahahaha ;p

@British, als je op een vriendin lijkt, dat zij eerder binnen gaat en dan stiekem haar ID-kaart doorgeeft naar achter en dat jij dan later binnenkomt, nja hier werkt dat wel maar niet alle portiers zijn zo dom haha :’)

Ik hoor wel eens breezer sletachtige meisjes zeggen dat ze als ze drank halen eerst een pakje sigaretten op de toonbank leggen…
Dus als je met een sigaret in je mond en een heroïne-spuit in je arm aankomt lopen, dan denken ze vast niet dat je 14 bent :slightly_smiling_face:

@Phantazy, haha ja alleen mijn vriendin die dan ook meegaat, die is dus net ook 14 en de rest 15 hahaha, en die neemt al id van haar vriendin mee maargoed! Ik zeg anders wel dat ik mn id vergeten ben en dan kijk ik hem wel lief aan, lukt vast wel hahaha!

@Juliara, hahah dat is ook nog n optie hahahaha hmm laat ik dat maar niet gaan doen!

dan woon je dicht bij mij denk ik, haha.

Bij dijk controleren ze altijd je ID dus geen ID mee nemen zal denk ik niet werken.
ik denk dat je gewoon moet wachten. of neppe ID meenemen dan daar trappen ze nog wel eens in.
Zeg het anders gewoon tegen je vriendinnen ^^. met z’n allen ergens thuis zitten is ook super gezellig !

@OpblaasKrokodil, hoe weetje dan dat ze altijd ID controleren? haha.