uitgaan in londen.

Ik ga volgend weekend met een grote groep vrienden en bekenden naar londen, nu is het alleen het geval dat ik en een vriendinnetje er echt niet uitkomen waar we nu uit moeten gaan.
Zij is bijna 20 en ik ben 17. Nu lees ik alleen dat je voor bijna alles 18 moet zijn maar daar komen we wel uit.

Heeft iemand ervaring met londen en waar je leuk uit kunt gaan? We willen het liefste naar een club waar de muziek gewoon gemixt is, een beetje house, beetje hiphop, RnB is ook welkom.

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

haha ik had wel verwacht dat iemand het zou weten?

Up (:

In Londen moet je sowieso naar een pub gaan. (En daarna misschien naar een club?)

Ik weet alleen van een paar jaar geleden dat ze echt heel streng waren. Mijn broertje mocht zelfs na 18.00 niet binnen in de pub een cola drinken met mijn ouders erbij. (In Nederlandse pubs kan dit makkelijk.)

Ik heb een tijdje in Londen gewoond, en waar wij veel uitgingen was Roof Garden (Kensington), Ministry of Sound (hebben ze ook hele vette feesten, zou je even voor op de website kunnen kijken!) en tijdens happy hour gingen wij vaak cocktails drinken bij Piccadilly Circus maar ik ben de naam echt helemaal kwijt… En veel mensen die ik kende gingen ook vaak naar Tiger Tiger en Pacha… Hoop dat je hier iets aan hebt :slightly_smiling_face:

Jep, pubs! Maar echt erg streng, ik denk niet dat je daar binnen geraakt…
En voor clubs heb ik geen idee, maar als ze daar even streng zijn…

De boetes ervoor zijn namelijk echt niet mals, daarom zijn ze zo streng (:

hihi dank jullie welll! Ja wij hadden al bedacht dat we vanwege de prijzen eerst met zn alleen in het hotel zouden ‘indrinken’. Het is maar wat je indrinken wilt noemen, we gaan natuurlijk niet helemaal dronken daarheen, gewoon een paar wijntjes.
Maar dank jullie well :slightly_smiling_face: Ik had inderdaad ook al een feest gezien bij ministry of sound! En er is ook een feestje dat heet dirty dutch met chuckie ofzo haha.
Ik heb zo het idee dat de leeftijd niet heel erg een probleem gaat worden, welke buitenlander loopt nou met zijn id? Als je hem kwijt raakt ben je de lul.

Elke buitenlander loopt volgens mij met zn id, als je m niet bij hebt, ben je de lul. Ik zou gewoon even kijken als ik jou was vanaf hoelaat daar een bewaker staat en dan vóór die tijd daar gewoon even een drankje gaan drinken zodat je al binnen bent voordat 't échte feest begint, maar iig binnen bent.

ohh ik doe juist altijd in het buitenland mijn id in zo’n kluisje haha ben altijd veel te bang dat het wordt gestolen. Maar het komt goeddd (:

Als je zonder ID wordt aangehouden dan heb je echt een probleem hoor, zeker als je een buitenlander bent. Dan krijg je geen boete maar dan mag je gewoon mee naar het bureau…

Pacha London !!!

http://www.pachalondon.com/

haha jaa die pacha ziet er wel leuk uitt! Alleen er staat dat ze id scan gebruiken, dus dat is een beetje jammer -__- en is het overal serieus zo duur? 20 pond / 15 pond. Dat is best wel veel…

London is sowieso een niet zo goedkope stad, dus reken er maar op dat je veel geld kwijt zal zijn, maar het is het echt waard (:

up

niemand verder?

Heeel eerlijk, denk ik dat een bioscoopje pakken nog leuker en goedkoper is, maar dat is wat ik zou doen op die leeftijd xD
En neem alsjeblieft wel je ID mee, altijd xD Anders heb je echt wel een probleem. Die dingen zijn er niet voor niks. Daarnaast, liever een nieuwe kopen voor 40 euro dan een boete en mee moeten naar het bureau? Lijkt mij?

Ik heb gewoon een id hoor. Anders kom ik engeland niet eens in.

@Mirrorball oud topic? staat ineens bovenaan in het forum.

Oud topic, slotje